Súťaž o auto

Predstavte si súťaž, kde hráte o auto. Pred Vami sú 3 zavreté garáže. V jednej z nich je auto, ostatné sú prázdne. Vašou úlohou je vybrať jednu garáž, kde si myslíte, že bude auto. Ak uhádnete, auto je Vaše. Moderátor súťaže, ktorý Vás sprevádza, vie presne, v ktorej garáži je auto schované.

Hra začne. Vyberiete garáž, kde by malo byť auto. Moderátor chce urobiť hru zaujímavejšou a preto Vám neprezradí, či ste uhádli. Naopak, otvorí jednu garáž, na ktorú ste neukázali a tá je prázdna. Zostala len garáž, ktorú ste si zvolili a posledná garáž, ktorú moderátor neotvoril.

Moderátor Vás znova vyzve, aby ste si premysleli svoju voľbu. Svoj tip môžete zmeniť, alebo ostať pri ňom. Bude to však konečná rozhodujúca voľba.

Otázka: Aká voľba je pre Vás najvýhodnejšia, aby ste vyhrali auto? Svoje rozhodnutie zdôvodnite!

Pomôcka: Predstavte si, že v súťaži je 100 garáží. Jednu vyberiete a potom moderátor otvorí 98 prázdnych garáží. Moderátor Vás vyzve urobiť konečné rozhodnutie.

Pridané 24. apríl 2007 by Admin

Kategória Hlavolam | 512 komentárovAdmin

« Iracionálne čísla ( 170 / 278 ) Číselné rady »

Hodnotenie:Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10Hodnotenie: 8 / 10
Počet hlasov:Hlasovalo: 200 ľudí
Počet zobrazení:Čítalo 71589 ľudí.

Pridaj komentár k hlavolamu


*

*

Nepoužívajte HTML kód. Môžte použiť špeciálne značky.

*
Dva plus päť slovom.

Musel by som tie garaze vidiet :)

Pridané 9. apríl 2020 11:29:49

Miro

Vyberám si garáž z číslom 100

Pridané 30. marec 2019 14:58:23

Zdenko

Vyberám si garáž s čislom 10

Pridané 3. február 2019 19:47:31

Miriama

V prvej casti odpovedi by som volila garaz c.3. Moderator by mi ukazal 1 z predchadzajucich garazi prazdnu,ale stale by som mala istotu ze v mojej 3ke byt moze. Ak by ma vyzval este raz aby som urcila ci chcem ostat na tej istej odpovedi, urcite by ma to zmiatlo, ako akekolvek ine sitaucie v zivote, kde som sa nechala ovplyvnit a nesla si za svojim, takze v tomto pripade by som nepolavila. /Ak by som neuhadla, aspon by som plakala za svojim vlastnym rozhodnutim/. A ak by mi dal vybrat zo 100 garazi a otvoril by 98 prazdnych, v akomkolvek poradi: Ak by isiel odzaciatku, tak moje auto by bolo v 99., a ak by otvoril lubovolnych 98, ostala by som na 3ke.

Pridané 26. september 2018 17:24:14

Michaela

10 bodov

Vyberám si garáž s číslom 69je to číslo na ktoré som teraz myslel

Pridané 22. september 2018 16:50:24

Luboslav Salaj

Garaz c.2, pretoze je to vyherne cislo :)

Pridané 3. august 2018 18:27:47

Simona

Vyberam cislo13

Pridané 26. júl 2018 19:18:23

Zuzana

Vyberám číslo 2. Myslím si, že je výherné.

Pridané 18. júl 2018 13:54:16

Lajla

Je to určite 1

Pridané 17. júl 2018 14:43:15

Mária

vyberam cislo 21

Pridané 16. júl 2018 13:50:37

Slavka

Vyberám číslo 33

Pridané 6. júl 2018 05:30:43

Michaela

5 dufam,ze je šťastné cislo

Pridané 9. jún 2018 09:49:23

Iveta

aha, asi som si mala vybrať konkrétne číslo.
Takže číslo 3.

Pridané 19. apríl 2018 15:04:52

gabika

Rozhodnutie nezmením.

Pridané 19. apríl 2018 15:03:59

gabika

Ja by som vybral číslo 7

Pridané 9. apríl 2018 07:43:25

Dávid

5 bodov

zvolil by som si číslo 18

Pridané 22. február 2018 20:07:42

Jaroslav

Vyberiem zi napr.č.1 ked otvori 98 garáži a vyzve ma aby som definitivne vybral jednu tak zmenim svoju voľbu pretože tým zvýšim svoju šancu na výhru....

Pridané 20. február 2018 16:25:50

Marián Badík

Určite by som dala garáž číslo 3. Je to moje číslo a či by boli 3 alebo 100 by som ostala pri svojom type.

Pridané 16. február 2018 21:21:23

Júlia Milaničová

vybral by som tu istu garaž, dam jednak na prvy dojem, a nenecham sa predsa zneistit

Pridané 27. január 2018 14:09:52

Marek Gembala

5 bodov

Ostanem pri prvom tipe.

Pridané 27. december 2017 20:06:30

Ivan Kaclík

Ja verym svojmu usudku takže garaž č.1 a vyhra vo vrecku som proste dobry :-)

Pridané 20. december 2017 18:26:06

Andrej Vaňo

asi by som ostala pri svojej prvej voľbe, tá je vždy správna

Pridané 1. december 2017 09:59:14

Janka Štefanovová

Vyberiem si druhu garaž a tým zvýšim svoju šancu na výhru....

Pridané 19. október 2017 14:00:42

Marián Badík

50/50 bud mal pravdu moderator alebo ja !!zavadzal ma slovom !garazi!moj tip tam je auto

Pridané 5. október 2017 23:18:21

Zigi

Prípad zo 100 garážami je najlepší, jednu vyberiem ja a jednu moderátor, on vie kde je auto, preto by som svoju voľbu automaticky zmenil na tú od moderátora, lebo pravdepodobnosť že som sa s tých 100 garáží trafil hnedˇ je veľmi malá.

Pridané 5. október 2017 12:04:54

jaro

Auto bude v 3 garazi trojka je moje stastne cislo.

Pridané 16. september 2017 10:10:52

Jana

verila by som svojej intuícii.. rozhodnutia nemením :)

Pridané 7. september 2017 11:33:48

Blanka

Či by som vybrala svoj pôvodný typ alebo by som to napokon zmenila na druhú,kde by sa tiež mohlo auto nachádzať, pravdepodobnosť je 1:1.

Pridané 3. september 2017 11:26:41

Kristína Šemeláková

Ak je auto iba jedno, tak v prvom prípade je pravdepodobnosť že si vyberiem správnu garáž 33% a v druhom prípade ak moderátor súťaže jednu prázdnu garáž otvorí tak je moja pravdepodobnosť že si vyberiem garáž v ktorom je auto 50%. Logicky mi z toho vyplýva že by som si mala svoju voľbu v druhom prípade premyslieť :)
Podobne je to aj v prípade 100 garáží a jedného auta

Pridané 23. august 2017 13:45:52

Jana

Nezalezi na tom ako sa rozhodnem auto nie je ani v jednej garazi.

Pridané 1. august 2017 07:30:32

Zuzana Kačúrová

10 bodov

Vybrala by som si prvú garáž a svoje rozhodnutie by som nemenila 😉

Pridané 22. máj 2017 14:35:26

Veronika

Ostanem pri svojej prvej volbe garaze

Pridané 12. máj 2017 22:13:57

lubo herceg

Nezmenim svoju odpoved.

Pridané 20. apríl 2017 10:11:20

Vlasta

3 garáž .. šťastne číslo : :-)

Pridané 11. apríl 2017 15:13:52

peter Dobák

Najvýhodnejšia voľba je taka ktorá vyhráva, ďakujem za príležitosť zasúťažiť si :)

Pridané 4. apríl 2017 11:26:10

Danka U

5 bodov

Ukažem na strednú garáž a zmením svoje rozhodnutie 2x maximálne tak aby som zvoli tretie rozhodnutie, ktoré už bude nemenné, tak, že sa vlastne vrátim k pôvodnému rozhodnutiu

Pridané 16. marec 2017 18:47:21

Oto Hodermarský

8 bodov

Auto je v 3 garazi lebo do 3 všetko dobre 😊

Pridané 9. marec 2017 15:05:15

René slávik

urcite zmenim svoju odpoved a vyberiem si inu garaz a preto vyhram viem to cital som nieco tak a ten moderator idfe nato troska prefikane proste zmenim to

Pridané 2. marec 2017 10:33:56

libor

10 bodov

Zostávam pri prvom rozhodnutí.

Pridané 10. február 2017 22:08:00

Mária

10 bodov

Netreba špekulovať čím viac špekuluje tým viac si to komplikuje,byť presvedčený o svojom výbere a nenechať sa zmanipulovat

Pridané 22. január 2017 16:41:48

Martin

10 bodov

Ide o šťastie ostať pri tom čo zvolím , neviem kde to je a tak to neviem posúdiť čiže je najlepšie vyhrať a ostať už pri tom bodka.

Pridané 10. január 2017 20:30:45

peter

9 bodov

zostanem pri svojom prvom rozhodnutí, šiesty zmysel neklame :)

Pridané 16. december 2016 20:32:26

Daniela Sláviková

Ostanem pri svojej prvej voľbe lebo tam sa nachádza auto pre mna

Pridané 13. december 2016 19:20:55

Monika

otvorím si dvojku a počkám, čo sa stane

Pridané 11. december 2016 14:16:55

benetri

7 bodov

Zostanem pri svojom prvom rozhodnuti.

Pridané 15. november 2016 21:40:14

Veronika Gedelovská

jednoznacne prve rozhodnutie,u mna vacsinou to najspravnejsie,instinkta malokedy sklame ;-)

Pridané 15. november 2016 20:32:30

Diana

Auto bude v tretej garazi

Pridané 10. november 2016 10:17:01

Maria

10 bodov

Na zaciatku mala kazda garaz pravdepodobnost ze je v nej auto 1/3. Jednu garaz sme si zvolili. Nech je to napriklad prva garaz. Kedze moderator jednu garaz otvoril (predpokladajme ze napriklad druhu) a nebolo tam auto zostala nam pravdepodobnost ze auto je v tretej garazi 2/3 (1-1/3=2/3). Teda svoju volbu by som urcite zmenil nakolko mam vacsiu pravdepodobnost vyhry. Lahsie sa da princip pochopit na priklade kde je napriklad 100 garazi. Ak sme si jednu zvolili s pravdepodobnostou 1/100 je v nej auto. Moderator otvori 98 garazi kde auto nie je a zostanu len 2. Kedze nasa volba nezavisla od moderatorovho vyberu garazi ma stale 1/100 pravdepodobnost ze je v nej auto a "druha" garaz ma teda zvysnu 99/100 pravdepodobnost ze je v nej auto. Teda je pre nas lepsie volit si "druhu" garaz (auto je v nej v tomto pripade na 99%)

Pridané 4. november 2016 11:17:54

Michal

9 bodov

ostala by som pri svojej volbe, pretože moderatori nas chcu prekabatiť pretože to je ich napln prace aj keby chceli aby sme auto vyhrali

Pridané 30. október 2016 20:53:41

Martina Henželová

Zaujímave

Pridané 26. október 2016 14:50:23

Jana

Chcem súťažiť

Pridané 22. október 2016 07:25:08

Stano

Auto je už dávno v AAA bazary.

Pridané 9. október 2016 13:24:36

Laco

Auto je v prvom garazi. Preco v prvom??? Pretoze cislo 1 je moje oblubene cislo...

Pridané 11. september 2016 22:07:26

Slavomir Vidlicka

Auto je v 3 garáži

Pridané 16. august 2016 10:12:32

František Hajdúk

auto je v 3 garáži

Pridané 15. august 2016 07:20:16

Ladislav Wzoš

9 bodov

auto je v 7 garáži

Pridané 14. august 2016 13:18:14

Ladislav Wzoš

Je v druhej garazi

Pridané 14. august 2016 11:46:49

Majo

Auto je v tretrj garáži!!!

Pridané 14. august 2016 09:33:43

František Hajdúk

Auto je v druhej garáži!!!

Pridané 11. august 2016 19:44:35

František Hajdúk

5 bodov

vymenil by som povodnu garaz za garaz na pravo od otvorenej garaze

Pridané 10. august 2016 19:41:14

Miloš Kramarčík

Auto je v prvej garáži!!!

Pridané 10. august 2016 10:58:41

František Hajdúk

Auto je v siedmej garáži !!!

Pridané 10. august 2016 09:46:10

František Hajdúk

5 bodov

Zmenila by som garáž kvôli tomu že nikdy nemám šťastnú ruku a tiež kvôli tomu že budem verit v tom že pán moderator mi dopraje výhru a predsa vie kde sa auto nachádza.

Pridané 25. júl 2016 06:34:45

Lucka Š.

a auto bude 3 garazi

Pridané 16. júl 2016 19:33:42

marek

zostal by som pri prvej volbe

Pridané 16. júl 2016 19:31:31

marek

9 bodov

Dobre vymyslene ale bolo by fajn povedat ake auto je tam schovane pre motivaciu

Pridané 13. júl 2016 00:26:11

Dorota LisákovÁ

Ostala by som pri prvej volbe-intuícia.

Pridané 3. júl 2016 23:59:58

Jana

Ja by som zostala pri prvom rozhodnuti, pretože len tak zistím, či som zvolila správne a auto si naozaj zaslúžim.

Pridané 3. júl 2016 16:01:16

Zdenka Žihalová

7 bodov

Zostala by som pri prvej voľbe.

Pridané 22. jún 2016 10:48:11

PERLA

8 bodov

Ja by som to zrejme zmenila, pretože vždy mávam šťastie až na druhý pokus :D

Pridané 15. jún 2016 20:16:48

Barbora

Najvýhodnejšiu voľbou by pre mňa bolo vybrať garáž, v ktorej je auto 😃

Pridané 30. máj 2016 15:47:49

Júlia

Pri voľbe ako je táto, by som poslúcha svoju intuíciu. Svoju voľbu by som zmenila iba vtedy ak by som nadobudla vážne pochybnosti.

Pridané 9. máj 2016 05:26:37

lucka

Chcel by som vyhrať volkswagen golf V.

Pridané 4. máj 2016 16:16:49

Mário

V prvom tahu mam pravdepodobnost 1:3....po odkryti jednej garaze mam pravdepodobnost 1:2 takze asi by som svoju volbu zmenil pretoze sa zvysila pravdepodobnost aj ked stale je to len 50%

Pridané 27. apríl 2016 09:03:27

Martin Vrabel

zostala by som pri prvej voľbe.

Pridané 15. apríl 2016 10:01:31

Mária Šudíková

9 bodov

Z matematického hľadiska ak by som určila správny tak by neotvorili všetky ostatne a nechali v neistote z som trafila - iba ak by sa jednalo o mediálny ťah kde by bolo treba pokryť časové pásmo. Určite by som nezmenila svoj vyber.

Pridané 27. marec 2016 20:04:16

Tatiana F.

Dala by som to,kde by ma to v tom momente ťahalo.

Pridané 26. marec 2016 17:08:45

mailodomna

Ostal by som pri prvej voľbe, pretože si stojím aa svojím rozhodnutím.

Pridané 23. marec 2016 15:45:16

Patrik Jánošík

Ja by som sa asi chcela pozrieť kĺúčovou dierkou,alebo oknom do tích garáží a ak nie tak dám na moju intuíciu.

Pridané 22. marec 2016 10:41:19

Edita Tináková

Ostavam pri prvej voľbe, prvé rozhodnutie zvykne byt to najlepsie. Intuicia funguje.

Pridané 10. marec 2016 11:46:01

Heny

Ostala by som pri svojej voľbe :)

Pridané 1. marec 2016 16:29:31

Sabína Bašistová

10 bodov

Zostala by som pri svojej prvej volbe lebo zvyčajne tá prvá myslená od srdca je tá najsprávnejšia .

Pridané 29. február 2016 09:15:55

Lenka Runáková

ostala by som pri svojej prvej volbe :)

Pridané 23. február 2016 16:21:23

zuzana Dobošová

8 bodov

Pobúchal by som po garážovej bráne a odkiaľ by šla menšia ozvena, tam by bolo auto

Pridané 10. február 2016 13:21:33

Anton Pitoňák

Keďže je to 50 na 50 zostala by som pri svojom rozhodnutí, pretože je vedecky dokázané že to, čo si myslíme na prvý dojem je väčšinou správne rozhodnutie, aj keď to tak nemusí byť

Pridané 10. február 2016 06:54:27

Mária Svedková

10 bodov

Ostala by som pri svojom prvom rozhodnuti.Na pravej strane.

Pridané 7. február 2016 22:27:17

Mirka

10 bodov

1,vyberiem si jednu z krajných garáži. Ostane mi stred a jeden kraj. Málokedy sú umiestnené výherné produkty priamo v strede preto práve toto rozhodnutie.
Vyberiem si stred. Moderátor mi dá možnosť na premyslenie. AK je auto naozaj na kraji, moderátor bude mať vety typu istiace a bude dobiedzať aby som si to premyslela ale aby som neľutovala a iné.
Chce ma zmiasť istiacimi vetami aby som nezmenila názor. Prehra.
Na druhú stranu ak si vyberiem kraj a je v nej auto bude ma moderátor nabádať aby si premyslela svoj názor ale inými vetami a to takými, že je väčšia šanca že vyhrám ak to zmením alebo premyslím.

Zmena garáže záležali od moderátora a jeho metódy "zvádzania" podla jeho cieľu- našej prehry. Nepodľahnúť :)

Pridané 1. február 2016 18:36:39

Petra

Ostala by som pri svojej 1. volbe lebo ked moderator vie kde to auto je a ak moja volba je ta kde je auto on sa ma bude snazit prehovorit aby som si vybrala nespravnu moznost .

Pridané 28. december 2015 21:24:25

kkkkk

10 bodov

Ostala by som pri svojom rozhodnoutí, pretože keď si niečo poviem, nikto ma nepresvedčí o opaku :)

Pridané 28. december 2015 11:55:46

Zuzana

10 bodov

Zmením rozhodnutie,mám zvýšenú šancu uhádnuť.

Pridané 26. december 2015 16:45:00

Laďo

5 bodov

Ostanem pri prvom rohodnuti

Pridané 18. december 2015 12:13:04

Anita

10 bodov

Určite to bude garáž 9.Dám na svoj inštinkt

Pridané 15. december 2015 21:35:48

Peter

10 bodov

Ostala by som pri svojom rozhodnotí.

Pridané 14. december 2015 14:04:40

Zuzka

10 bodov

dakujemm za sutas dufap za sa splni dkujem

Pridané 11. december 2015 12:25:52

olga sivakova

Zmenim svoje rozhodnutie pretoze moderator ma chce nepriamo naviest na vyhru

Pridané 11. december 2015 10:56:53

Petra

7 bodov

Je to typ z troch garáží,určite nechám prvú možnosť, ktorú by som si vybral.

Pridané 6. december 2015 02:20:34

Peter Šery

ja uz vobec neviem pri troch garazach by som nechala tu prvu volbu ale pri tych 100 by som dala tu druhu garaz

Pridané 2. december 2015 23:03:26

gabriela trginova

Davam garas tri

Pridané 26. november 2015 23:45:17

Eva Bartošova

ja by som otvorila 44 garáž :)

Pridané 15. november 2015 18:45:18

Marcela Fecková

Davam garaz 2

Pridané 11. november 2015 11:43:26

lucia vargovicova

10 bodov

Bolo by pre mna vyhodne vyhrat auto ,urcite viem cisli garaze ktoru by som otvorila

Pridané 19. október 2015 21:11:43

veronika podolanova

9 bodov

Ja by som dal garáž tu ktoru by som si vybral na začiatku pretože ak by moderátor chcel spraviť hru zaujímavejšiu mohol by to byť chyták pretože moderátor by mi pravdepodobne neradil správne chcel by má zmiasť :-)

Pridané 17. október 2015 13:27:19

Jakub

10 bodov

Ostanem pri svojom prvom rozhodnutí.

Pridané 11. október 2015 16:54:06

Denisa

Určite by som svoje rozhodnutie nemenila lebo vždy dávam na prvý instinkt

Pridané 11. september 2015 13:55:04

lenka

10 bodov

Určite bude v prvej garáži :D

Pridané 11. september 2015 13:02:45

Katarína Kmetíková

2 body

ja by som dal garaž 2 lebo je to chyták

Pridané 29. august 2015 01:39:40

jozef stojka ml

10 bodov

Určite zmením názor pretože pri prvom výbere mám šancu len 1/3 že si vyberiem správnu garáž a šancu 2/3 že si vyberiem nesprávnu. Keď potom moderátor otvorí jednu prázdnu garáž a já zmením svoj názor mám šancu 2/3 že tam bude auto :)

Pridané 19. august 2015 22:51:07

Lafoš

10 bodov

Vynikajúce :)

Pridané 14. august 2015 10:47:25

Veronika

1 bod

Budem sa uprene pozerat na moderatora, kt. pohladom prejde po obidvoch prazdnych garaz..tak sa rozhodnem ci svoje rozhodnutie, ze je auto v druhej garazi zmenim alebo nie.

Pridané 5. august 2015 23:26:10

Martina Sabolová

9 bodov

Ostanem PRI pôvodnom rozhodnutí.

Pridané 4. august 2015 15:52:46

Iveta

Zostávam pri svojom tipe, moderátor ma chce zmiasť tým, že otvoril prázdnu garáž, aby som zmenil svoje rozhodnutie.

Pridané 3. august 2015 15:17:33

Ivan

auto bude v 7

Pridané 27. júl 2015 13:39:58

maria turtakova

Zmenim nazor a vyberiem druhu garaz. Podla statistiky je to vyhodnejsie, meni sa premenna. Pri prvom pokuse je sanca 33%. Po otvoreni garaze sa sanca zvysi na 66,7%. Moderator nam dal 33% tym otvorenim garaze.

Pridané 20. júl 2015 16:28:46

Linda

9 bodov

Nezmenim svoj nazor a ostanem pri rozhodnuti ktore padlo ako prvy tip.

Pridané 20. júl 2015 10:26:47

Daniel

Auto bude v 13 garazi

Pridané 6. júl 2015 17:54:51

peter

Ostanem pri pôvodnom type. Pretože jednak je to 50na50. Po ďalšie ak v druhom nebude ten pocit ze som si typla dobre je horší ako ket si typnut zle. A načo meniť názor ak teoreticky pokus je jeden teda správna odpoveď.

Pridané 28. jún 2015 16:47:28

paulusa

Auto bude v predposlednej garáži

Pridané 23. jún 2015 06:34:36

Linda Gavalcová

ostanem pri svojom type ,pretoze aj tak to bude stale 50/50

Pridané 21. jún 2015 19:59:50

Matej

10 bodov

Kedže auto a garáže sú len predstavy a nie je to reálne. Auto bude v garáži hociktorej, v ktorej verím, že je. Názor po výzve nezmením, verím svojim predstavám.

Pridané 18. jún 2015 22:31:14

Nikola

Myslim ze v dvojke...a potom zaparkovane v nasej garazi


Pridané 10. jún 2015 12:04:44

Lucka Gyepesova

10 bodov

Ostanem pri svojej voľbe, nieje stopercentné, či je v druhej garáži.

Pridané 4. jún 2015 16:22:43

Anna Mikulová

10 bodov

Ostanem pri svojom pri svojom prvom tipe, nevypláca sa mi ak ho stále mením ;)

Pridané 4. jún 2015 09:31:25

Jana Kocúrová

v 99 garáži

Pridané 25. máj 2015 22:14:22

michal

7 bodov

Ostanem pri svojej odpovedi. :D

Pridané 24. máj 2015 19:37:35

Murínová Lucia

Ostanem pri svojom type

Pridané 30. apríl 2015 07:56:04

ivana

1 garazi

Pridané 26. apríl 2015 19:00:53

Maria

v prvej garáži

Pridané 17. apríl 2015 17:27:33

Lena

Mám rovnakú šancu pri oboch voľbách .. 50 percentnú...

Pridané 14. apríl 2015 14:11:15

barbora

Myslim ze bude v 3 garazi typujem

Pridané 13. marec 2015 13:58:23

jana

myslim ze bude v 3

Pridané 13. marec 2015 13:54:46

jana

10 bodov

Veril by som svojej volbe

Pridané 1. marec 2015 12:44:11

Dominik

9 bodov

Auto patri do mojej garaze

Pridané 26. február 2015 09:32:29

Ivana Šústová

Ostavam pri prvej volbe aj ked ma moderator zneisti,budem verit svojej volbe.

Pridané 7. február 2015 20:36:58

nina cisarikova

Je v dvojke :)

Pridané 1. február 2015 19:01:47

Hajnalka Birová

10 bodov

Ja nikdy nič nevyhrajem takže mne sa toto nikdy nestane a aj keby sa mi také niečo stalo,nikdy by som nezmenila svoj názor takže keď poviem,že bude v prvom garáži takže číslo 1 tak nič nezmení moje rozhodnutie.Budem si za tým stáť nech sa deje čo sa deje.Je to moje rozhodnutie.

Pridané 21. január 2015 19:28:17

Anička Baranová

Z TROCH GARAZI MOJ TIP JE AUTO V DVOJKE.

Pridané 16. január 2015 13:48:57

cepelak karol

10 bodov

ak nehráš,nevyhráš

Pridané 6. január 2015 21:28:22

Magdaléna

Zostanem pri prvej voľbe. Lebo vedsinou je pocit pri prvom vybere ten správny a ked aj nie. Hra je hra

Pridané 4. január 2015 16:54:09

rado

9 bodov

Keď ostanu dve garaze,tak z 33% pravdepodobnosti sa zvysi pravdepodbnost na 50%. Ludia studujuci štatistiku vedia, že z troch pokusov dva budu spravne,ak zmením rozhodnutie, v ktorej garáži sa auto nachádza.Takže ak ostanu dve garáže, kde sa auto môže nachádzať,zmenila by som svoje rzhodnutie na tu druhú garáž.Howgh ;-)

Pridané 27. december 2014 14:04:30

Mikina

Posledna garaz ktoru komentator neotvoril....je ta garaz v ktorej je auto lebo je uz len 1 neotvorena

Pridané 8. december 2014 18:15:25

Patrik Hubka

Moderator ma chce buď obalamutiť aby som si vybral tu druhu garaž pretože je prazdna a v tej mojej prvej, kt som si vybral na začiatku je auto, kto chcem samozrejme vyhrať. Svoje rozhodnutie by som nemenil. Je to len trik zo strany moderatora.

Pridané 28. november 2014 11:58:28

Boris Geletka

10 bodov

No voľbu tu co som zvolil

Pridané 18. november 2014 00:27:10

Marco Kolláth

Každý chce vyhrat auto, bez toho aby vedel o aké auto hrá. Moderátor otvára prázdne garáže, tak aj keď dam tip, predposlednú otvori prázdnu, už len nájsť takeho moderátora.

Pridané 15. jún 2014 16:31:46

Melania

10 bodov

pri mojom obrovskom štasti by aj to auto zo spravnej garaže zmyzlo :D

Pridané 13. august 2013 23:22:12

Monika

7 bodov

Pravdepodobnost vyberu spravnej garaze sa zvysila z 33,3% na 50% POTOM, ako moderator otvoril tretiu prazdnu garaz. S pravdepodobnostou uz viac nenarobime, je to 50 na 50% Co je v danom momente urcujuce, je psychologia.
1.)Moderator vie, kde je auto.
2.) Moderator dava moznost (orientuje pozornost) na druhu garaz
3.) Otazka: co je pre moderatora (resp. organizatora) vyhodnejsie? Ak bude vyhra odovzdana, alebo ak nikto nevyhra? Pokial v sutazi doteraz nikto nevyhral, tak je predpoklad, ze je zaujem, aby bol prvy vitaz. Dam druhu moznost. Pokial som v sutazi, v ktorej je uz viacero vitazov, ostavam pri prvej moznosti (pre sponzora aj pre moderatora je vyhodnejsie usetrit cenu a gradovat napaetie v buducich pokracovaniach)

Pridané 30. júl 2013 08:54:06

woody

9 bodov

zaujimava hra a asi ked raz dam odpoved stojim si pri nej a preto vyhram

Pridané 1. júl 2013 12:43:53

miroslava remsikova

Svoj tip si zmenim a podakujem mu ze mi zvysil pravdepodbnost vyhry

Pridané 30. jún 2013 11:20:32

Martin Demko

10 bodov

pri mojom šťastí by sa aj pri tej správnej voľbe akurát zasekli vráta od tej garáže :)

Pridané 3. jún 2013 18:47:10

Majko

9 bodov

mam rad sutaze

Pridané 2. jún 2013 14:52:54

Eugen Behmer

10 bodov

wauuuu bingo

Pridané 12. máj 2013 21:07:54

mirek j

nevydržal by som stres, odpadol by som...

Pridané 6. máj 2013 19:56:50

Michal

10 bodov

otvorim vsetki a idem na avte domov

Pridané 3. máj 2013 23:57:22

mirek jasso

10 bodov

Najvýhodnejšia voľba by bola pre mňa ak by som zvolila garáž, ktorú moderátor neotvoril a vlastne ani ja. Je veľká pravdepodobnosť, že som zvolila nesprávnu garáž a moderátor mi ukázal ďalšiu prázdnu a tým sa neotvorená garáž stáva pre mňa najlepšou voľbou.

Pridané 2. máj 2013 17:54:24

Sandra Mészárosová

superrr

Pridané 21. apríl 2013 22:46:53

Veronika

Možno by som na poslednu chvilu zmenila rozhodnutie lebo by ma moderator zneistil ale to je len predpoklad lebo nikto nevie čo v danej situaciji urobi. :)

Pridané 14. apríl 2013 12:04:55

rebeca2731979

Chcem vyhrat auto lebo si to zasluzim.

Pridané 4. apríl 2013 14:42:02

martina

chcem sutažit o auto

Pridané 14. marec 2013 21:18:01

miriam fabušová

10 bodov

je uzasny

Pridané 12. február 2013 18:05:11

martinka

priložila by som ucho na stenu garáže, pokiaľ by som nič nepočula, tak si zvolím tú druhú garáž

Pridané 12. február 2013 12:43:28

Sinty

7 bodov

Zostal by som pri svojom tipe,lebo keby som ho zmenil a víťazný by bol ten môj prví tip,tak to by ma riadne nasr.

Pridané 19. január 2013 20:30:22

Jozef Hagara

10 bodov

Poprosila by som ho, aby otvoril tú garáž, na ktorú som ukázala ako prvú, pretože čo poviem, za to si stojím ;)

Pridané 8. január 2013 22:10:14

slávka

Ziaden hlavolam, ziadne vypocty tu nie su potrebne.... je to zbytocne a k nicomu ta to nedovedie ... ide tu len o vyber, tip spravneho garaza ci sa strafis a vyhrajes ... tak je to aj pri stavkach a velakrat aj v nasom zivote ... pri takychto veciach si clovek pomaha svojou intuiciou, magickymi ci nahodnymi cislami ... Najpodstatnejsie pri tom vsetkom je verit si a dufat, lebo ked nieco naozaj chceme, tak si za tym ideme + pritiahneme si to ! :)

Pridané 11. december 2012 17:09:01

Zuzana

Moderatorovi by som ukazala chrbat, zasla by som do najblizsieho sport-obchodu a kupila by som si bicykel

Pridané 9. december 2012 00:01:12

Maja

8 bodov

Samozrejme ešte stále neviem v ktorej garáži je auto,je to len o šťastí ktorý z dvoch garáží je správny,ja by som ostal pri svojom prvom rozhodnutí a prijal osud

Pridané 29. november 2012 15:59:16

Tibor

ostanem pri svojom type :)

Pridané 17. november 2012 21:31:55

Miroslav Gavelek

Zmenila by som svoje rozhodnutie, pretoze si myslim, ze mi moderator prave naznacil, ze som si nevybrala dobre.Ak by ma vyzval znova, ze si mam svoju volbu premysliet, zas by som zmenila svoju volbu.

Pridané 12. november 2012 21:28:56

Kika474

Určite by som ponuku moderátora prijal, nakoľko by sa moja šanca nájsť automobil zdvojnásobila. Odôvodnenie: Ak by som nezmenil svoje rozhodnutie percento úspechu je 33% nakoľko na začiatku som si vyberal z troch možností. Ak by som zmenil moje šance sa zvyšujú na 66% nakoľko si vyberám už len z dvoch možností a predpoklad že na začiatku som si vybral prázdnu garáž je 66%.

Pridané 6. november 2012 20:17:02

Ján Vojtek

Vybrala by som stále tú istú garáž v pravo pre ktorú som sa rozhodla, buď alebo.....hurá je tam auto.....

Pridané 29. október 2012 22:29:03

Marcela

Ostala by som pri svojej voľbe,ale vsimala by som si ako sa tvári moderátor a ak by som niečo spozorovala možno by som este zmenila názor.

Pridané 23. október 2012 21:41:54

Evita

Ja by som jednoznačne zvolil moje šťastné číslo a bud by som vyhral alebo nie :D :D ale chcem autooooo

Pridané 14. október 2012 20:42:26

Ing.Ján Uhrin

1 bod

chceeem auutoooo

Pridané 10. október 2012 12:36:12

boris varga

7 bodov

jednoznačne by som zostal pri tej garáži, ktorú som si vybral..

Pridané 6. október 2012 08:27:20

Boris

Asi by som to nechala na náhodu nič iné sa nedá pri tom robiť. A keby som ho vyhrala tak by som bola velmi štastná =D

Pridané 3. október 2012 15:01:30

Daniela

10 bodov

chcem vyhrat auto

Pridané 14. september 2012 00:44:34

boris varga

Väčšia pravdepodobnosť výhry je jednoznačne pri zmene voľby. V prom kole to bola pravdepodobnosť 1 zo 100. Zrušením 98 aut pravdepodobnosť prvej voľby zostala, ale pravdepodobnosť zostávajúcej je až 1 ku 2. Teda ja by som volil zmenu voľby.

Pridané 30. júl 2012 13:05:49

Ľubomír

Jednoznačne by som v hlave neviedla žiadne výpočty, jednoducho by som zvolila jedno číslo a buď by som získala alebo nie .. :)

Pridané 23. júl 2012 12:59:40

Zuzana Priečková

38
3. marca sa narodil môj manžel
8. mája môj syn
8. decembra ja

moje šťastné čísla sú 3 a 8
preto by som si vybrala garáž s číslom 38.

Pridané 17. júl 2012 20:55:32

Enikő Baratiová

10 bodov

Dala by som na prvý dojem a svoje rozhodnutie by som už po otvorení 98 garáži nezmenila, nakoľko som presvedčená o tom, že prvý dojem je vždy ten správny

Pridané 14. júl 2012 14:40:09

Lenka Palidrabová

10 bodov

Keby som stál takto pred 100 garážami riadil by som sa srdcom.Určite je tam náhoda a stresy že to auto tam nebude Ale ostal by som pri svojej prvej voľbe a stále by som si veril. Takáto situácia sa prihodí málo komu ale keby že už náhodou tak si ideme po autičko

Pridané 5. júl 2012 13:54:22

Tomáš Krnáč

Trvala by som na prvom rozhodnutí, dám na svoju intuíciu.

Pridané 27. jún 2012 13:17:25

Renata Fialová

10 bodov

JA BY SOM OSTALA PRI SVOJEJ PRVEJ VOLBE TAK ISTO AKO SOM SA ROZHODLA POPRVY KRAT.JE ZBYTOCNE VAHAT NAD DVOMA GARAZMI.AKO SA HOVORI PRVE ZDANIE NIKDY NEKLAME.

Pridané 14. jún 2012 19:20:23

Terezia Gyenesova

Je to o šťastí, nechám sa prekvapiť.

Pridané 12. jún 2012 09:12:12

Andrea

ja by som ostala pri svojom prvotnom rozhodnutí

Pridané 28. máj 2012 18:36:34

bublinka

9 bodov

NAHODA JE BLBEC MOZNO BY SOM CHCELA ZMENIT ROZHODNUTIE PRI DVOCH GARAZACH ALE JE TO O STASTI URCITE.

Pridané 16. máj 2012 15:19:26

LUCIA SAKSOVA

Hovorí vám niečo Monty Hall? :) Jednoduchá úloha na pravdepodobnosť, pekne sa to dá zobraziť stromovým grafom. A riešenie: vždy je lepšie zmeniť rozhodnutie, aj keď je tam n garáží. Už to tu bolo od pár ľudí vysvetlené.

Pridané 7. apríl 2012 16:46:51

JakubS

a ako vyhram to auto ? Ja ho chcem teraz - nalepsie nejake nove BMW rad3. a nechal by som tie prve dvere ktroe by som vybral - prisiel bez auta, tak ked tak aj odydem. Mozem len ziskat ...

Pridané 4. apríl 2012 08:50:43

mirec

Zmenil by som to na tu druhú garáž lebo podľa mňa by bolo pekná náhoda, ak by auto bolo v tej garáži, ktorä som vybral prvú.

Pridané 25. marec 2012 19:15:43

Janko

Zmenil by som to na tu druhú garáž.

Pridané 25. marec 2012 19:12:34

Janko

9 bodov

Určite by som nechala tú garáž, ktorú som vybrala na začiatku, z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že zvyčajne býva tá prvá možnosť správna a obvykle ak ju zmením tak to potom ľutujem...

Pridané 23. marec 2012 13:15:23

Tereza

9 bodov

Ostala by som pri vybratej garaži.

Pridané 7. marec 2012 11:52:54

Veronika Elkova

9 bodov

ja by som ostal pri tej garazi co som si vybral

Pridané 2. marec 2012 10:12:37

Milan

10 bodov

tak ja by som určite ostal pri tej garáži čo som si vybral preto že som si pevne istý že je vnej to auto

Pridané 25. február 2012 22:26:28

Martin Strelec

Vybral by som tu druhu, nie tu moju, pretoze moj vyber mal sancu 33,33 % a ked ostanu iba dve,tak je 66,66 % sanca,ze vyber moderatora z troch garazi je spravny..

Pridané 17. február 2012 00:01:38

Peter

10 bodov

Ak by tam bolo 100 garazi, vyberiem krajnu, v tej auto urcite nebude a ked ostanu posledne 2, zmenim rozhodnutie a urcite vyhram :))

Pridané 10. február 2012 19:17:33

aaa

vahala by som no mam pocit ze ten moj prvy pocit je spravny 1 dojem takze asi by som nemenila... ostala by som pri prvom rozhodnuti

Pridané 10. február 2012 12:36:51

petra dreskova

10 bodov

Zostal by som pri svojom rozhodnutí, lebo z vlastnej skúsenosti viem, že ak to zmením na poslednu chvíľu a môj výber bude správa bude ma to viac hnevať.

Pridané 5. február 2012 11:34:00

dani44@azet.sk

10 bodov

myslim ze by som sa rozhodol priamo na mieste, ci zmenit ci nechat povodnu volbu, zalezalo by to aj od vplyvu moderatora :/

Pridané 4. február 2012 18:23:11

Jaro

10 bodov

Otvorila by som podľa toho, z čoho mám najlepší dojem. Podľa svojho vlastného pocitu. Ale všetko je len o šťastí. Takáto šanca je síce minimálna, ale pokiaľ by mi to auto bolo súdené, tak by som to uhádla.

Pridané 18. december 2011 19:48:16

k.tigrica@azet.sk

ostal by som pri svojom tvrdení. dôvod môj prví dojem je vždy správny.

Pridané 7. december 2011 17:46:16

Ondro

..nasledovalo by ententíky dva špendlíky .. ;o)

Pridané 20. november 2011 18:07:38

Zuzka

hodil by som si kockou :D parne cislo je jedna garaz a neparne cislo je druha garaz :D ale ked je takyto pripad tak by som nemenil lebo je tam sanca 50:50 cize je to hop alebo trop

Pridané 9. november 2011 15:06:29

easynko

7 bodov

zmenila by som to na inú garáž ,,, lebo je to taky psycho nátlak , že by som sa nad tym dlho trápila až by som si vybrala túto možnosť

Pridané 27. október 2011 23:26:14

Miroslava

Určite by som svoj názor uz nezmenila a nechala to tak. Proste by som si verila, že tam to auto je a iná možnosť by neprichádzala do úvahy :))

Pridané 9. október 2011 14:48:22

Daniela Sipľaková

Určite by som svoje rozhodnutie zmenil z pôvodnej garáže na druhú, pretože je to jednoduchý príklad premennej. čiže. na začiatku som mal na výber z 3 garáží, čo je 33,3%. Po otvorení jednej garáže, sa moje možnosti zväčšili o ďalších 33,3% čiže mám do kopy nejakých 66% šancu na výhru. Takže prijmem možnosť od moderátora na zmenu rozhodnutia a poďakujem sa za nové auto :))

Pridané 20. september 2011 17:10:28

Ladislav

chcem vyhrat automobil

Pridané 24. august 2011 15:25:03

natasa olahova

9 bodov

volila by som si strednu cestu :) naco dlho rozmyslat :)ale na konci by to aj tak bola lava garaz :)

Pridané 14. august 2011 13:26:09

Martina Štiborová

10 bodov

podla toho ake je tam auto :D

Pridané 10. august 2011 22:44:45

Kukino

10 bodov

Vynikajuca myslienka hry, Ja by som rozhodne svoje rozhodnutie o vybere garaze nemenila, cize by som ostala pri prvom vybere. Takze v konecnom rade sa vybera s toho co ostalo, cize napinavost a risk tomu urcite nechyba. S pozdravom :)

Pridané 10. august 2011 17:40:22

Lucia Bielikova

volil by som zlatu strednu cestu, a rozhodnutie by som nezmenil pretoze prve rozhodnutie je vecsinou spravne

Pridané 8. august 2011 22:52:35

Martin

10 bodov

ešte som nemal šťastie, aby som niečo vyhral. Ale auto by som potreboval

Pridané 8. august 2011 09:27:35

Juraj

7 bodov

volil by som prvy z Äľava

Pridané 8. august 2011 09:20:27

Juraj

10 bodov

rada by som skusila tu hru ,bolo by zaujimave to vyskušať,vybrala by som na prvy raz hadam spravne.

Pridané 29. júl 2011 21:38:58

saganova

Ostal by som pri mojom prvom rozhodnutí, lebo je aj tak jedno co urobim na konci a je jedno, či je tam 100 garaží alebo tri. Stále je na konci šanca 50 na 50.

Pridané 28. júl 2011 16:56:02

Patrik Hlavatý

10 bodov

na zaciatku som mal 33,3% uspesnost na vyhru vybral som si dajemtomu 1 garaz, moderator otvori dajmetomu garaz c.3 a po opatovnej otazke ci ostanem v garazi c.1 odpoviem ze ano a neprejdem ku dalsej garazi lebo tym ze neotvoril moju garaz moja sanca sa zvysila z 33 % na 66 % takze ostavam pri garazi č 1 je to matika.

Pridané 25. júl 2011 00:53:25

Tomáš Sabol

zo 100 si vyberiem tu kde urcite auto nieje a ked tam ostanu uz iba dve svoju moznost zmenim, lebo v tej mojej prvej garazi auto nieje :)))

Pridané 24. júl 2011 19:32:32

luky

10 bodov

chcel by som sa zapojit do sutaze o to auto

Pridané 19. júl 2011 15:49:13

lukas fabrici

na zaciatku som mal 33,3% uspesnost na vyhru vybral som si dajemtomu 1 garaz, moderator otvori dajmetomu garaz c.3 a po opatovnej otazke ci ostanem v garazi c.1 odpoviem ze nie prejdem do garaze c.2 lebo tym ze neotvoril moju garaz moja % sa presunuli do garaze c.2 cize je to 33.3% ku 66,6% takze moje tvrdenie je garaz c. 2

Pridané 8. júl 2011 07:44:58

Martin Repovsky

Keby sa otvorilo 98 dverí a na mne by ostalo sa rozhodnúť či chcem zmeniť svoje rozhodnutie,alebo trvať na začiatočnej odpovedi,určite by som zmenila svoj tip..Lebo je mala pravdepodobnosť,že by som trafila správnu odpoveď na jeden krát..

Pridané 4. júl 2011 16:04:49

Romana Páleničková

zostanem pri svojom tipe, pretože tým pádom je moja šanca percentuálne vyššia...

Pridané 18. jún 2011 10:29:42

Ľuboš Remenár

10 bodov

Auto je v garáži číslo 5

Pridané 16. jún 2011 20:31:09

Denisa Žilová

10 bodov

Je to jednoduche, vypytam si kluce od auta a podla zvuku najdem spravnu graz...v pravidlach nie je povolene ze to nesmiem alebo to je zakazane :)

Pridané 6. jún 2011 23:53:22

Boudel.Jenks

Moja odpoved, ktoru som si vybrala je urcite spravna, a preto rozhodnutie nemenim.Vychadzam z tej pomocky, ze ak by tam bolo 100 garazi,ja by som si vybrala jednu (tu spravnu), pre moderatora je uz potom velmi jednoduche 98 garazi otvorit, bez toho, aby sa zmylil, a otvoril tu v ktorej je auto. To by bol asi trapas. :)

Pridané 24. máj 2011 01:07:58

Martina

auto je asi v strede tam sa dobre parkuje

Pridané 14. máj 2011 17:30:05

jana

Ak by som si mala iba vybrať z 3 garáží, pravdepodobne by som svoje rozhodnutie nezmenila a vsadila by som na náhodu. Ale ak sa na to pozerám z toho hľadiska ako uvádzate v pomôcke,že by som si mala vybrať zo 100 garáží a potom už iba z dvoch, určite by som svoje rozhodnutie zmenila, pretože šanca trafiť sa do 1 správnej odpovede zo 100 možných hneď na prvý raz, je veľmi nízka.

Pridané 8. máj 2011 12:51:58

Jana Bízková

Nezmenim svoj nazor, riadim sa intuíciou, ktorá mi uz neraz pomohla.

Pridané 4. máj 2011 11:51:45

Barbora Baltiarová

Najvyhodnejšie je zmeniť garáž pretože tým, že mi moderátor umožnil zmeniť garáž mi zvýši šancu na výhru z pôvodnych 33,3%(1/3) na 66,6% (2/3)

Pridané 7. apríl 2011 20:55:24

Marcel Onufer

Tento problem bol vyriesieny vo filme s kartami :D neviem teraz ako sa to volalo ale islo o hru 21. v triede presne teno priklad rozoberal.Samozrejme ze by som volbu zmenil.

Pridané 4. apríl 2011 12:07:11

ferik

je to 2/3 alebo 66%
Odborne sa to nazyva "The Monty Hall problem" kuknite youtube

Pridané 29. marec 2011 16:04:47

Juraj

Svoj tip zmenim.Budem mat 66,7% sanca na vyhru.
Pozrite si film Oko bere tam je odpoved.

Pridané 28. marec 2011 12:47:48

denisa

5 bodov

Určite by som sa nenechala ovplyvniť jeho rečami,takže by som si zvolila jasnú odpovedať, ktorú by som nezmenila...

Pridané 20. marec 2011 12:08:13

Zuzana

7 bodov

volim bud cisty stred, a ak sa neda tak volim lavu ruku,ruku ku ktorej je srdce blizsie

Pridané 19. marec 2011 23:43:54

Lubos PARTEL

Ostanem pri svojej volbe. Keby som neuhadol tak by sa ma moderator nesnažil zmeniť svoj nazor.

Pridané 14. marec 2011 11:06:29

Lech Branko

sám na prvý dojem

Pridané 12. marec 2011 20:50:23

Luna

rozhodol by som sa urcite spravne

Pridané 10. marec 2011 17:34:35

jaro tonhauser

keby stojí pri mne štastie tak by mi dopomohlo k tomu aby som oznacila garáž ktorá je spravne a vyhrala by som ...keby mam vyhrat tak vyhrám...vsetko je to len o štastí a náhode

Pridané 8. marec 2011 09:45:38

patrícia

Hodila bz som si mincu , hlava alebo znak ..ak by mi auto malo patrit, osud to zariadi ..Co mas mat, budes mat

Pridané 8. marec 2011 08:36:48

Andrea Savková

1 bod

DANE TVOJE ZADANIE AKO AJ ODPOVED NA TO VSETCI NAJDETE VO FILME "21 OKO BERIE"

Pridané 7. marec 2011 16:12:59

marek

Svoje rozhodnutie by som pravdepodobne nezmenila ale urcite by som zapochybovala, pretoze by ma napadlo,ze ci mi ten moderator nahodou nechce pomoct, no to by bolo asi dost nerealne.

Pridané 7. marec 2011 09:31:04

Ľubica Doničová

Možno by som vyhrala náhodne

Pridané 25. február 2011 22:32:39

Mária Virbova

5 bodov

Nezmenil by som svoj tip.Ostal by som pri tom svojom prvom. Preco? Moderátor presne vie kde je auto a preto aby ma zneistil ukaze mi dalsiu garaz,ktora je vsak prazdna.Vtedy by som mal zapochybovat a svoje rozhodnutie zmenit,ale ja to neurobim a budem trvat na svojom prvom tipe.Tak vela stastia.

Pridané 23. február 2011 00:26:28

Jozef Nábožný

Nazor nezmenim. Urcite ma chcu dostat!

Pridané 21. február 2011 13:25:13

Radovan Svec

SPROSTYM VRAJ STASTIE PRAJE

Pridané 17. február 2011 19:59:01

MARTIN KROTAK

Podľa mňa to je jedno ktoré si vyberiem, lebo to je trik! :)

Pridané 20. január 2011 17:08:26

Norbert

znie to síce dobre, ale najlepšie je najlepšie dať na radu blízkeho

Pridané 9. január 2011 17:54:53

Alena

Dodatok k mojmu predoslemu prispevku. V prvom bode sa nejedna o percentualnu sancu ale pomerovu (vyznam to vsak neberie). A v tretom bode hodnoty 33,3 a 66,7 su percenta.

Pridané 8. január 2011 17:33:00

Milan Ferjencik

8 bodov

Skúsim to vysvetliť jasnejšíe aby tu nenastal zmätokm ako v prípade jedného príspevku, ktorý hovorí o konečnej šanci 1:2.
1. Odlíšme pravdepodobnosť od toho, čo sa môže uskutočniť. Áno, aj v prvej aj v druhej voľbe máme percentualnu sancu vyhrat 1:3 resp. 1:2. Ide ale o to, co je pravdepodobnejsie ze sa stane.
2. Postup na najvacsiu pravdepodobnost je oznacit ktorukolvek garaz a v druhej volbe svoje rozhodnutie URCITE ZMENIT.
3. Teraz preco. Ideme ku garazam a mame ponukuu: A.33,3 - B.33,3 - C.33,3.
Vybrali sme si moznost A.teda nasa odpoved ma hodnotu 33,3. ostatne dve 66,7. (33,3+33,3). Moderator nemoze odstranit moznost ktora vyhrava. Teda po odstraneni moznosti (napr.)C, prisudzuje moznosti B ich percentualny sucet 66,7. Teda moze sa stat, ze prehrame, ale ak skusime hru hrat viac krát, uvidime ze viac krat vyhrame ak rozhodnutie zmenime.

Polopatisticky si predstavme ze garaz B je vitazna. Hrac o tom samozrejme nevie, moderator ano. Moznosti :
1.Oznacime A, moderator odstrani C, my rozhodnutie zmenime na B a vyhravame.
2.Oznacime B, moderator odstrani C (alebo A teraz je to jedno - cize len jeden tah), my rozhodnutie zmenime na A (resp.C)a prehrame.
3.Oznacime C, moderator odstrani A, my rozhodnutie zmenime na B a vyhravame.
Ina volba nieje. Mozte to neverci vyskusat aj v pripadoch, kedy je vitazna garaz A resp. C.
Dakujem za dobry hlavolam!!

Pridané 8. január 2011 17:28:56

Milan Ferjenčík

10 bodov

znie to dobre rad by som to skusil

Pridané 7. január 2011 12:12:01

Karol Lipina

moderator je plateny aj zato aby vas zmiatol ,preto vam ponuka dalsiu moznost. Auto sa ukriva v garazi ktory ste oznacili na zaciatku.

Pridané 4. január 2011 17:21:01

slavomir

9 bodov

krana sutaz chcela by som nieco :)

Pridané 30. december 2010 17:41:19

Irena Fehérová

10 bodov

:D :o :/ :* :( :( 8) :) chem vihrat este som nebol stastny

Pridané 30. december 2010 17:40:28

nikolas pokorny

7 bodov

chem vihrat mam chudobnu rodinu

Pridané 30. december 2010 17:38:42

nikolas pokorny

10 bodov

Ak by som si vybrala niektorú z garaží, a po otvorení jednej z garáži by moja zostala ešte v hre, tak by som názor nemenila...počúvala by som svoju intuíciu,tá je vždy pravdivá a v daný monent väčšinou prvé rozhoenutie je to pravdivé.

Pridané 15. december 2010 11:43:40

Hudečková Beáta

10 bodov

Ak by som si vybrala niektorú z garaží, a po otvorení jednej z garáži by moja zostala ešte v hre, tak by som názor nemenila...počúvala by som svoju intuíciu,tá je vždy pravdivá a v daný monent väčšinou prvé rozhoenutie je to pravdivé.

Pridané 15. december 2010 11:39:49

Hudečková Beáta

7 bodov

Asi by som vybrala garáž, ktorá by mi prisla pod ruku a svoje rozhodnutie by som nezmenila pretoze aj tak risk je zisk.

Pridané 14. december 2010 14:50:55

Aneta Bednárová

Vybral by som garaz na lavo a po otvoreni garaze moderatorom by som zmenil nazor lebo šanca sa zdvyhla kedze mi neukazal co je v tej mojej

Pridané 10. december 2010 11:37:11

rado

10 bodov

a kde máme istotu,že je auto skutočne v jednej z garáži??? :) ... a keby náhodou je auto v nejakej garáži tak by som povedala,ze by bolo asi v garáži č.2 zlatý stred :D

Pridané 9. december 2010 18:15:23

Dominika Beňová

9 bodov

Ja by som si vybrala tú garáž, ktorá by mi bola najsympatickejšia. Určite by som nad tým nepremýšľala dlho, ale dala by som na prvý dojem a ten by som nezmenila. Pri mojom šťastí by som si vybrala garáž s autom :)
A hlavolam je to veľmi dobrý, už asi pol hodiny len nad tým rozmýšľam :D

Pridané 8. december 2010 16:44:28

Dominika Kováčová

10 bodov

aj ja chcem auto

Pridané 6. december 2010 19:15:38

valko jozef

10 bodov

ja by som potrebovala auto lebo už mamvymenene oba klby a nevladzem chodiť pešo garaž č2

Pridané 5. december 2010 17:27:28

Terka

ja by som potrebovala auto lebo už mamvymenene oba klby a nevladzem chodiť pešo garaž č2

Pridané 5. december 2010 17:26:13

Terka

10 bodov

chel by som auto som bez prace mam 3 deti

Pridané 5. december 2010 13:39:44

nikolas

5 bodov

Moje rozhodnutie ukazat na nejaku garaz by som si v lave urcite dostatocne premyslela a stala by som si za svojim rozhodnutim aj po tom, ako by sa moderator pokusal zmenit moj nazor. Moderator urcite dokonale pozna svoju ulohu rozrusit a spochybnit hraca, ved pozname mnoho takych hier, kde moderator ma aj funkciu pokusitela. A pri logiskom uvazovani, cim viac garazi sa otvori a cim menej ich ostane zatvorenych sa moja sanca na vyhru zvysuje...

Pridané 29. november 2010 10:54:27

Kristina

10 bodov

z mojho pohladu tu ide cisto o intuiciu a moderator chce len zmiast nazoro cloveka. Cize moznost vyhry je po odhaleni garaze 50:50.

Pridané 25. november 2010 09:35:14

Iveta Ciberova

Zostanem pri tej garáži, ktorú som si pôvodne vybrala, pretože môj tip bol správny ešte predtým ako bola odhalená tretia garáž.
Matematika nepustí. Zmeniť svoj výber by bolo štatisticky nevýhodné.

Pridané 17. november 2010 20:13:00

jana

Poriadne by som trieskala do dverí garáže a budem počúvať, kde sa viac ozýva buchot, tá je prázdnejšia, čiže bez auta a vyberiem si tú druhú, z ktorej sa ozýva menej.

Pridané 17. november 2010 16:16:02

Martina Varmusová

no uricite ked poviem tato tak ta ostane ale pochibnosti budu ked nieco hentake spravi ci som vibral spravne alebo nie ale clovek sa musi vzicki rozhodnut a nema na to dve sance cize sa musi rozhodnut na poprvkrat a rozhodne

Pridané 16. november 2010 20:01:25

misoo

10 bodov

keby boli len 3, vyberiem si tu nalavo, kedze je to blizsie k srdiecku a som aj lavacka...a keby ostali zatvorene len 2 nemenila by som svoj nazor, nemali by sme o sebe a svojich rozhodnutiach pochybovat, kazdy by si mal stat za svojim.

Pridané 10. november 2010 12:59:35

Zuzana Klučárová

10 bodov

určite by som svoj názor nezmenila

Pridané 8. november 2010 16:03:29

Katka

Prvé slovo platí..

Pridané 4. november 2010 14:03:19

Marcela

Zostala by som pri mojom prvom tipe pretoze keby to bolo zle moderátor by mi nedal novu sancu

Pridané 31. október 2010 18:09:20

Jana Krnáčová

7 bodov

JE TO DOBRE A SRANDOVNE

Pridané 28. október 2010 11:24:24

VIKTOR

10 bodov

tak teda ak budu 3 cisto z esetickeho dovodu si vyberiem garaz uplne na pravo z mojho pohladu ked stojim o proti..moje sance su 33,3%(percentne) to je zatial celkom dost ale stale to nestaci na istotu ked sa moderator pokusi ma ma zaviest a otvori prazdnu garaz na lavo z mojho pohladu a este raz sa ma opyta ci som si ista svojim rozhodnuti..svoje rozhodnutie zmenim cisto zo statistickeho hladiska zmenim svoju volbu na garaz v strede vtedy sa moje sance zvysia na 66,7% lebo jedna garaz je uz otvorena a prazdna a ked som sa rozhodla zmenit garaz bolo to pre to ze tak ziskam dalsich 33,3%na vyhru takze to mam na 100 prcent auto :)pekny den btw:ale keby malo byt na mojej zenskej intuici stale zostanem pri garazin uplne na pravo :D

Pridané 2. október 2010 16:14:12

andrea

Skúsim šťastie, teda staré dobré ententiky, ktoré ma ešte nesklamalo :)

Pridané 17. september 2010 17:59:22

stefi

6 bodov

okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk< /p>

Pridané 13. september 2010 17:02:03

majka

3 body

Načo o tom rozmýšľať, keď nemám šancu sa takej súťaže zúčastniť.

Pridané 10. september 2010 15:04:02

Dandy

Ako ste prišli na to, že sa vám pravdepodobnosť zvýšila na 2/3 :)
Pravdepodobnosť uhádnutia sa zvýšila na 1/2, čo zodpovedá dvom zatvoreným garážiam. Je úplne jedno, či tip zmeníte, pravdepodobnosť je 1:1

Pridané 1. september 2010 23:34:03

Zdeno

9 bodov

Tak zmenil by som rozhodnutie nejde o to ci chce moderator spravit hru zaujimavejsiu tato otazka sa tyka nelinearnych rovnic a ak otvori garaz zmeni sa premena a preto je dobre vybrat si podla štatistyky.
Vysvetlenie: su 3 garaze mam 33% sancu na uhadnutie, ale ked otvoril jednu garaz tak moja sanca sa zmenila na 66,7% pokial volbu zmenim. Takze ak sa rozhodnem zmenit garaz tak ziskam dalsich 33%.

Pridané 26. august 2010 19:09:53

Martin

8 bodov

Suuper..napinavee....

Pridané 29. júl 2010 10:06:57

Nikola Mihoková

9 bodov

Svoje rozhodnutie by som nezmenila,pretože je štatisticky dokázané že prvé rozhodnutie je väčšinou to správne a moderator by ma chcela iba zmiasť

Pridané 26. júl 2010 12:59:38

Monika Papanová

5 bodov

svoju voľbu ZMENÍM ...štatisticky sa moja šanca zvýšila z 1/3 na 2/3 ak voľbu zmením ... naviac v tom celom hraje veľkú úlohu aj psychika a poverčivosť ľudí, z ktorých by väčšina svoju voľbu nezmenila a to moderátor samozrejme vie :)

Pridané 21. júl 2010 15:41:52

esther

Svoje konečné rozhodnutie nie je dôvod meniť,pretože,ak sa už dozvie odpoveď a bude presne opačná môže si hlavu trieskať,prečo v poslednej chvíli názor nezmenil,prípadne zmenil,veď už boli len dve a nie 100. človek by si mal veriť a v prípade,že to nevyjde,zmieriť sa so svojím rozhodnutím. Je jediný, ktorý za svoje rozhodnutie zodpovedá

Pridané 14. júl 2010 19:32:17

Iva

9 bodov

Je to len o šťastí a moderátor ho chce len zmiasť aj keď pri tom si vyberal dobre

Pridané 22. jún 2010 23:31:56

Tomáš Šišovský

5 bodov

Pri takýchto hrách dávam na sovje prvý dojem, zatiaľ sa mi to vždy vyplatilo....to, že ma moderátor zavádza môže znamenať len jedno a to to, že chce urobiť hru napínavejšou.

Pridané 22. jún 2010 19:39:56

Veronika Račeková

7 bodov

Je to hra o šťastí. Podobne ako loto.

Pridané 20. jún 2010 17:26:34

Vlado Poliak

9 bodov

Súťaž poukazuje na to, že človek je nerozhodný a nedoveruje si na 100% !Podľa zadania usudzujem, že si vybral správnu garaž a moderator chce hru zdramatizovať...

Pridané 18. jún 2010 15:25:16

Beáta Kopúňová

ked si zvolim, tak si zvolim, bud vyhram alebo nie a operator nech si vravi co chce, mne je to jedno, treba niest aj zodpovednost za rozhodnutie, ktoru garaz som si vybral, ostavam teda pri prvej volbe
a hotovo. Ako sa hovori basta a fidli.

Pridané 17. jún 2010 09:23:16

bob66

ja by som sa do tych garazi vopred pozrela

Pridané 27. máj 2010 18:35:49

vav

to nie je sutaž naozaj o auto to je len hlavolam .tak tam nepiste ako ho potrebujete! Inak ties by som zmenil nazor keby moderator ukazal 1.preto neodkril 3 lebo je asi tam

Pridané 12. máj 2010 11:23:06

nano

6 bodov

no urcite keby som bola ta co by mala hadat garae tak si typnem zle a nakolko budu len dve garaze a moderator bude do mna hucat ze si to mozem rozmysliet tak by som stale svej nazor menila

Pridané 9. máj 2010 19:41:45

jana jurcova

...pri mojom stasti by som na prvy pokus uhadol....ale ak by ma moderator zacal recami omotavat, asi by som zmenil svoje rozhodnutie...a potom...uz len buchat hlavou o najblizsiu zarubnu...tak je...

Pridané 4. máj 2010 23:30:54

ferko

ja by som zostala pri svojej prvej voľbe, moderátor ma chce zmiasť, lebo som ukázala na garáž v ktorej je auto a samozrejme nechce aby som vyhrala

Pridané 20. apríl 2010 14:53:34

Emília

Da sa to povedat takto - Ak zmenim svoje rozhodnutie, tak chybu spravim len v pripade, ze som auto nasiel uz na prvy pokus. Ak som ho na prvy pokus nenasiel a nasledne svoje rozhodnutie zmenim, urobim dobre. Pravdepodobnost, ze na zaciatku auto najdem je 1/3 (1/100) a ze ho nenajdem 2/3 (99/100). Ak teda na zaciatku auto nenajdem s pravdepodobnostou 2/3 a naslednedne rozhodnutie zmenim, tak celkovo budem uspesny na 2/3...

Pridané 16. apríl 2010 13:31:19

miso

Najlepsie je nehat tu volbu ktoru si zvolime na zaciatku.vykaslat sa na rady moderatora nehat to na nahodu.bud sa vyhra,alebo prehra.ked sa vyhra tak je dobre a ked prehra aj tak dobre aspon sa nemusi platit dan z vyhry :-) dolezite sa je zabavit a zucastnit

Pridané 13. apríl 2010 18:55:26

Richard

7 bodov

Treba si stáť za svojím rozhodnutím pretože ak vie kde je auto ,určite sa bude snažiť vás presvečiť ,že nie je tam kde ste vybrali ale tam kde chce aby ste to otvorili,,,je to len manipulovanie s ľuďmi...Prvé slovo platí a basta.

Pridané 7. apríl 2010 00:33:21

mirka

9 bodov

No keby ostanú posledné dve garáže myslím že kvôli mojej nerozhodnosti by som váhala kde je..ale asi by som si stála za svojim a nechala označenú garáž ktorú som označila na začiatku..a buď by sa na mňa šťastie usmialo alebo nie..však je to len hra

Pridané 1. apríl 2010 22:48:58

Barbora

jednoznačne by som dal garáž číslo 2 je to moje štastné číslo a navyše dátum narodenia ale keby som si už vybral , tip by som už nemenil ... :)

Pridané 22. marec 2010 20:05:30

Eduard Štibraný

10 bodov

u mňa je to jednoduché, vyberiem si tú garáž, v ktorej na 100% bude to auto :)

Pridané 14. marec 2010 23:10:22

Silvia

1 bod

je smutne ked uz aj na takomto fore existuje cenzura, len kvoli tomu, pretoze si niekto nie je ochotny priznat chybu.

Pridané 5. marec 2010 13:45:05

tohocasu

Na konci je vždy jedna garáž prázdna a druhá s autom.
Ak na začiatku trafím auto, prázdna bude tá druhá alebo ak si na začiatku vyberiem prázdnu garáž, auto bude potom v tej druhej.
Stačí si len zrátať, aká je pravdepodobnosť na začiatku.
Na začiatku mám 2/3 šancu, že si vyberiem prázdne dvere.
Takže dvakrát z troch pokusov bude potom za druhými dverami auto.

Pridané 4. marec 2010 16:52:13

MoKy

no a ja by som vam vsetkym hned povedal ze ste tuto situaciu skopirovali z filmu 21 :D...to je asi tak vsetko

Pridané 1. marec 2010 01:00:57

Geri_TO

nooo..ja bby som to jednoznacne zmenil..lebo na zaciatku mame 33percentnu sancu ze trafime...a ked odokryje jedno tak kazdy si pomysli ze je to 50 na 50 ale nie...je to 66 ku 33%...skuste si spravit 3 garaze(nakresli na papier) a sprav si kombinacie...1 garaz-auto je v nej...date na nu...moderator odokryje 2. a zmenite rozhodnutie-NEMATE AUTO,...auto je v 2 garazi...date na 1..moderator odkryje 3 a zmenite rozhodnutie...MATE AUTO, auto je v 3garazi...date na 1 moderator odkryje 2...zmenite rozhodnutie-MATE AUTO...takze ak zmenite rozhodnutie mate 66%sancu ze trafite ;)

Pridané 25. február 2010 09:36:29

Anonym

9 bodov

Ja by som svoju voľbu určite nezmenila. Ja sa riadim vždy prvým náhodným rozhodnutím. Či už v škole na skúškach, či už v súťaži rovnako aj pri výbere rôznych variácií možnosti. Väčšinou si zavriem oči a bud prstom, alebo celý telom zatočím a tam kde mi prst alebo oči ukážu to si vyberiem. Nikdy nie na 2krát :))))

Pridané 24. február 2010 12:33:34

Veronika Kruteková

4 body

no pre mňa je najvhodnejšie golf lebo sa mi páči nie je moc velké a splnil by sa mi môj sen a určite by som ho najviac využila.

Pridané 17. február 2010 16:18:57

Katarina hricova

Marilyn vos Savant vam to vysvetli.

Pridané 8. február 2010 18:58:59

Trno

10 bodov

stala bi som si za svoje rozhodnutie

Pridané 5. február 2010 21:12:50

simonka

chcem auto potrebujem ho surne!!!

Pridané 5. február 2010 21:10:56

stanislav

vyberám si číslo 1, a to preto, že je tam to auto bude.

Pridané 4. február 2010 18:14:09

Andrea kušnieriková

10 bodov

Tak ja by som si vybrala garáž číslo 3, pretože som sa narodila 3.3. a preto by som svoje rozhodnute nezmenila :) verím, že je tam ukryté a čaká na mňa. A čo by sa týkalo môjho zdravotného stavu, dúfam, že by ma vysoký adrenalín nezabil :)

Pridané 1. február 2010 16:38:41

Mária Adamuščinová

Z toho vypliva, ze prvy vyber je jedno , aky si dam, potom ked sa otvori 98 prazdnych garazi, co vzdy , tak potom pri tej druhej by to uz bola 50% sanca na vyhru :-)

Pridané 27. január 2010 22:57:29

Erik Gajdoš

5 bodov

nezmenil bi som svoje rozhodnutie a stal bi som si za to na ktore som ukazal.

Pridané 18. január 2010 00:47:54

hudanek

10 bodov

podla mna super

Pridané 7. december 2009 09:31:27

tucsokova angelika

nezmenila by som svoje rozhodnutie, do poslednej chvíle by som verila a modlila sa. Určite je tam kde som si typla, treba si veriť, človek ktorý mení stále názory by mohol prísť o nervy ak by auto bolo v pôvodnej garáži, teda v tej ktorú tipol ako prvú

Pridané 24. november 2009 10:09:56

Dominika

urcite by som zmenil..ked som vyberal z troch garazi tak je vacsia pravdepodobnost ze som vybral prazdnu..a ked jednu prazdnu otvoril tak tu druhu neotvorili pravdepodobne preto ze je plna...proste statisticky je lepsie zmenit volbu

Pridané 15. november 2009 21:18:35

marty

10 bodov

Dobrý hlavolam, ja by som asi nezmenil názor.

Pridané 2. september 2009 14:54:35

Šimon Slávik

8 bodov

ostal by som pri svojej prvej voľbe, prvá voľba je stále pre mňa najlepšia

Pridané 1. september 2009 11:39:06

dandy.drobec

po logickej stranke sa vam zvysuju sance z 50 na 50 ale vyvinuty je na telo vacsi tlak, lebo tym vam moderator dostane blizsie k vitazstvu co spusti endorfiny a prestanete na chvilu triezvejsie mysliet. Dolezita je analyza prostredia a moderatora. Pokial je to stary moderator auto je v garazi na ktoru ste neukazali. Ak je to mlady moderator, je auto v garazi na ktoru ste ukazali. Statisticky to sedi, starsi ludia maju sklon k pravidelnym intervalom myslenia na zaklade logiky. logika je= pomohol Vam to znamena ze ako zamestnanec sutaze vas chce zmiast a odlakat od vyhry. Takze auto je v opacnej garazi.. jednoduche

Pridané 19. august 2009 08:53:36

andrej

jasne ze magicka 13ta garaz

Pridané 11. august 2009 12:30:08

maki8

Vybral by som si inu garaz, nie tu co som si vybral predtym, zmena premennych...videl som to v jednom filme :o) Kevin Spacey a kasina...

Pridané 20. júl 2009 21:27:07

Karol

9 bodov

Zostanem pri tej garáži, ktorú som si vybrala ako prvú. Riadim sa intuíciou a tá ma zatiaľ nikdy nesklamala... a určite by som si vybrala garáž bez dlhého rozmýšľania. Intuitívne rozhodnutia sú tie naj ! A verila by som v to, že to auto je MOJE!!!

Pridané 8. júl 2009 13:33:08

Verri

Ja by som si vybral garaz ktoru neotvoril. Berte to tak najprv mame 33% sancu ci uhadneme ale tym ze dvere otvori je to uplne o niecom inom. Tym ze otvori dvere nam da dalsich 33% a tym je pravdepodobnejsie ze auto bude v poslednej garazi.

Pridané 1. júl 2009 13:26:58

sejdy

Ja by som si vybrala tú garáž, ktorá by bola po mojej ľavej strane, čiže strane, kde sa nachádza srdiečko. Vyberala by som si zo srdca. Aj maturitné, či štátnicové otázky som si tak ťahala a skončilo to veľmi úspešne. :)))

Pridané 30. jún 2009 16:34:22

rena

10 bodov

to je iba o stasti, kto trafi trafi ja by som si urcite iba tipol..

Pridané 30. jún 2009 12:00:29

robinho10

8 bodov

áuháuýáýzáý ýzáý

Pridané 21. jún 2009 20:20:24

mir

Ja by som sa rozhodla podla toho ako by ma moderator moc presviedcal, keby sa moc snazil aby som dala tu druhu garaz tak by som rozhodnutie nemenila a keby ma moc nepresviedcal tak by som ho mozno zmenila...vsak by vyhlasovatelia sutaze neboli moc z toho nadseni keby som ho vyhrala preto si myslim ze by ma vtedy moterator dost presviedcal keby som trafila spravnu garaz :D

Pridané 12. jún 2009 15:54:15

Marianna

10 bodov

Ja by som asi zavrela oci a rozmyslala v ktorej garazi asi to auto bude bolo by to dost tazke ale dala by som asi na svoju intuiciu alebo tusenie a keby sa prehovaral medzi tymi dvoma garazmi tak by som uz odpoved neodvolala alebo by som si to dobre premyslela lebo v hre je predsa auto a to by potesilo asi kazdeho kto by ho mohol vyhrat.mozno by som to natipovala dobre ale urcite by som bola siklamana keby to tipnem zle...ale nahoda je nahoda a treba verit vo vsetko

Pridané 10. jún 2009 14:25:55

Zuzana Sabolíková

7 bodov

nie, nezmenim nazor. hra je hra

Pridané 5. jún 2009 16:23:48

henrieta

10 bodov

Ostanem pri prvom vybere, pretoze vzdy ked si nieco rozmyslim, skonci to zle :) -prehodnocujem a menim stale nieco a preto hram tuto sutaz..skusam,ci opat vyberam zle :D

Pridané 3. jún 2009 23:27:16

Petra Schneiderova

Ja chcem jednoduch vyhrať AUTO!!!!
:) tipnem na jednu garaž a určite
VYHRAM!!!!

Pridané 3. jún 2009 14:15:01

Gabriela Sedláková

Ja osobne auto nepotrebujem,rada by som ho venovala mojim rodičom :) a ak ide o tu voľbu garáže, jednoducho by som si typla a držala sa svojho typu, pretože to je všetko iba o šťastí.

Pridané 28. máj 2009 11:03:36

luci

proste idem na istotu...aj keby to bolo tisic garazi...istota je istota a ja proste viem kde je auto :))

Pridané 27. máj 2009 16:45:47

johnny

10 bodov

mam bicykel staci mi :)

Pridané 27. máj 2009 00:59:57

jozko

neham na prvy dojem...

Pridané 27. máj 2009 00:59:03

tomas

Ja auto potrebujem,lebo som slobodná mamička a mam 2,5 ročneho synčeka...a ja nato nemam tolko peniaze,aby som kupila nove auto... :)

Pridané 24. máj 2009 14:08:20

nika-alex

Ja ked uz sa raz rozhodnem, svoje rozhodnutie nezmenim. Skusim tipnut hned na zaciatku v ktorej garazi je auo a budem uz len dufat, ze stastie bude stat pri mne.

Pridané 21. máj 2009 09:35:25

Livia Oravska

noo asi by som zostala pri mojej volbe lebo vtdy ked nieco menim to pokazim :D...takze by som si verila nadalej :D...chcela by som byt v takej sutazi :P...

Pridané 17. máj 2009 21:39:50

SimiQ

zmenim volbu. uvazujem o zmene premennej.. vacsia sanca na vyhru je ak vyberem druhu moznost.

Pridané 17. máj 2009 19:01:27

matko693

Moderátor dopredu vie, ktorú garáž otvorí.. Ale čo keby som si vybral práve tú garáž, ktorá je prázdna a bola by to tá, čo chel moderátor otvoriť? On by musel zmeniť rozhodnutie. Vtedy by sa dalo na ňom možno zbadať že mení rozhodnutie.. Tak by som vedel že moja garáž je prádna, druhú prádnu by otvoril on..
Ak by som si vybral garáž s autom, je pre neho jednoduché určiť, ktorú otvorí.. Ale jeho cieľom je teraz zneistiť človeka, preto ostávam pri prvom rozhodnutí a voľbu garáže si ponechám.

Pridané 7. máj 2009 11:05:29

Rich

Ja auto potrebujem lebo mam syna postihnuteho zmyslovo vodicak mam a auto ktore mame ma 10 rokov na nom chodi manzel do prace 1400km aby sme mali co jest .A doma je tak raz za 3 mesiace a maleho do skvolky vozim na susedovom aute .

Pridané 30. apríl 2009 21:49:08

ewka

Ja auto nepotrebujem. Dokonca nemam ani vodičak :) . Vždy si však poviem že vodičak si urobim až ked budem mat auto. Chápete, inšpirácia :D .

Pridané 19. apríl 2009 16:16:05

Nicky277

na tu lavu garaz pockat ale to je o nic uz!

Pridané 12. apríl 2009 12:07:55

cqc

Kazdy potrebuje auto, ja ho potrebujem tiez aby som mohol chodit ako aj do skoly tak aj do roboty, lebo mama uz robit nemoze a to ma len 40+ a ma take zdravie ze nehrozi aby robila,a otec robi ale ked mu nezaplatia zakazku aj 3 mesiace tak potom povedzte z coho zit. :(

Pridané 11. apríl 2009 16:27:55

Agripos

9 bodov

mám hypotéku a žijeme z jednej výplaty,nemám šancu kúpiť si auto

Pridané 11. apríl 2009 14:35:25

Tibor Pupák

9 bodov

ja ho potrebujm brat mi nabural auto a teraz chodim peso

Pridané 10. apríl 2009 21:26:13

MartinVymětal

6 bodov

auto by som potrebovala manzel onom sniva 10 rokou a nemozeme siho dovolit

Pridané 8. apríl 2009 18:36:26

laura

prezehnam sa a ukazem na tu v pravo

Pridané 5. apríl 2009 20:57:37

katarína čarná

Kto videl film 21 oko berie, resp. sa vyzna v statistike tak spravnu odpoved pozna.

Pridané 3. apríl 2009 13:18:15

Robert Gal

9 bodov

Ja by som zmenil rozhodnutie, lebo zrazu mám väčšiu šancu na výhru.

Pridané 3. apríl 2009 00:02:34

nozkar

10 bodov

to je jedno , len aby som vyhral

Pridané 30. marec 2009 10:55:34

ivan kamoda

ak sa to dá, vyberiem garáž, ktorá nie je vedľa tej ktorú otvoril

Pridané 29. marec 2009 11:41:46

sas

Nebudem meniť svoje rozhodnutie. Dám na svoj prvý pocit lebo ten je najlepší.

Pridané 29. marec 2009 10:32:01

Rastislav Mazur

no jednoznčne by prisla reklama a po reklamnom spote cca 10 min ako to tak byva pridu strasne presviedcacie manevre no nakoniec sa najde jeden odvazny stastlivec co to afto najde

Pridané 28. marec 2009 02:44:05

Róbert Žiak

Myslím si,že auto je práve v tej istej garáži,ktorú som označil ako prvú.Určite moderator mi ponúka ďalšiu možnosť len preto, aby sa mu podarilo ma presvedčiť, že to nemusí byt ta správna voľba, tým aj popliesť a dostať ma do neistoty.

Pridané 19. marec 2009 12:12:01

Jozef Kacvinský

Aha, niekto tu pozeral film s Mattom Damonom...
mam pocit, ze hlass ho zacitoval ;)

Pridané 17. marec 2009 10:20:45

Vizia

10 bodov

Moje rozhodnutie by som nezmenila. Ponechala by som prvú voľbu.

Pridané 4. marec 2009 19:58:47

Anikó Madarászová

Tak o aké auto vlastne ide??? Aj keď si myslím, že najlepšie je to moje rozhodnutie, aj keď by bolo možno zlé... ale keby bolo dobré, tak by som mala nové auto :-)))

Pridané 2. marec 2009 20:19:10

mayaya

8 bodov

svoje rozhodnutie by som nezmenila, mam overene ze prve rozhodnutie byva to najlepsie. potom clovek prilis spekuluje :-) a to je k nicomu...

Pridané 1. marec 2009 17:51:45

bc5

Ja by som si vybrala garáž podla intuicie a už by som nemenila, som dieta štasteny, mám štastie v hre. Ako má byt, tak bude.

Pridané 1. marec 2009 16:30:51

maria

vybral by som si tu druhu garaz

Pridané 27. február 2009 13:14:28

lucky

ludia mi hovoria ze mam viac intuicie ako rozumu, cize keby som si mala vybrat jednu garaz podla mojej intuicie isto by tam bolo auticko hihiihihi.....

Pridané 20. február 2009 17:16:24

sonya

ja by som si nechala rozhodnutie, ktoré som vyslovila na začiatku. Lebo keby som ho zmenila a nebolo by to druhé správne viac by ma to mrzelo

Pridané 11. február 2009 23:54:04

jarule

Mno táto otázka je veľmi zaujímava a hlavne draha..ja som veľmi nerozhodná..ale svoju odpoved by som už asi nezmenila..život je hra..bud vyhráš alebo sa zúčastníš

Pridané 11. február 2009 17:23:21

mima

druha garaz vyhrava :) pozrite si film 21: oko berie :)

Pridané 9. február 2009 08:37:03

miss

Je uplne jedno ci mam na vyber jednu z troch alebo 100 garazi, pokial si jednu vyberiem, neotvori sa a dostanem moznost si rozmysliet ci volba ostava lebo rozhodut sa spomedzi dvoch .. myslim si, ze je to 50 na 50

Pridané 6. február 2009 18:58:51

martin

ja by som sa ošalil pritom kým by otvoril totých 98 garážií :DD a potom už keď som tak blízko a z tých dvoch bude tá ktorú som si vybral prázdna asi by som skolaboval :DD

Pridané 6. február 2009 18:28:09

Life66

7 bodov

Ja by som svoju voľbu prehodnotila a zvolila tú druhú garáž. Neviem, ale tuším som videla jeden film, v ktorom načali túto tému a z celého toho vysvitlo, že je väčšia pravdepodobnosť výhry.

Pridané 4. február 2009 22:47:20

mery

10 bodov

Je to len hra takze ja tvrdohlavy clovek by som jednoducho ponechal volbu tak ako som mal na zaciatku. A ked nahodou nevyhram tak sa aspon uistim ze sa riadim podla seba a nie podla inych.

Pridané 4. február 2009 16:27:44

SAMM

:)ja by som si vybrala garáž tak že by som sa zatočila a na tu stranu kde by som zastala, na tej by bolo moje auto :))..už mi to tak párkrát vyšlo ked išlo o voľbu 50/50 :D

Pridané 3. február 2009 20:11:27

Veronika

10 bodov

chcem vihrat auto lebo teleefonnnnn

Pridané 20. január 2009 10:28:26

Saskia Polonyiova

10 bodov

Ja by som si vybrala tu garaz co je najviac nalavo. Aj keby tam bolo sto alebo tisic garazi - vzdy tu nalavo. Z principu som sa kvoli detskym hram typu "v ktorej ruke to mam" kedysi sama so sebou dohodla, ze budem vzdy vyberat lavu stranu, aby som sa nemusela dlho rozhodovat - takto v tom mam jasno. A preco prave lava strana? Jednoduche: som presvedcena, ze clovek by sa mal rozhodovat srdcom, no a to je nalavo :) A takto sa snazim byt clovek so srdcom na pravom mieste, teda nalavo ;) Daniela

Pridané 11. január 2009 16:56:54

daniela

10 bodov

Ak ma moderátor vyzve na prehodnotenie možnosti výberu, tak v tej mnou prvotne vybranej garáži je na 110% auto. Ak by tam nebolo, súťaž by ukončil. Záver:treba sa držať pôvodnej voľby.

Pridané 8. január 2009 19:38:12

Ľ

je vyhodne zmenit a matematicky budu moje sance 66 percent... prakticky si myslim ze cim vacsi pocet garazi bude na zaciatku, tym by sa viac zvysovala moja sanca na vyhru ak by som to zmenil... pri trcoh garazach by som mozno uvazoval o tom verit svojej intujicii :-) uz pri styroch garazach by som asi menil... pekny den prajem

Pridané 8. január 2009 17:44:16

martin began

10 bodov

dobre to napisal

Pridané 8. január 2009 17:14:05

Dávid Moštenicky

moja kamoska teraz vyhrala mercedes a uz ho ma aj doma

Pridané 6. január 2009 19:14:14

lydia hurajova

je to super napad len uz by to auto mohlo stat u mna doma

Pridané 6. január 2009 19:13:20

Lydia Hurajova

Najvýhodnejšia je na koniec zmeniť svoje rozhodnutie lebo šance že by sme uhádli na koniec napríklad z tích 3 automobilov by bola nie 50%ale 66%.Lebo na začiatku boli 3 auta a to bolo 33,33..% na každé z nich

Pridané 3. január 2009 19:49:55

Jozef

suhlasim s Dominikom H., ale nemozem si spomenut, v ktorom filme to bolo :)

Pridané 3. január 2009 15:57:59

hlass

Takze napriklad vyberiem si dvere cislo 1., ale moderator ktory vie co je za ktorymi dvermi sa rozhodne otvorit ale ine dvere napr.dvere c.3 za ktorymi nic nieje,a teraz sa ma moderator pyta ci si ponecham moznost dveri c.1 alebo ich zmenim na c.2 ..otazka je ci je v mojom zaujme zmenim moju volbu...ANO...ale treba mat na pamati aj to ze moderator vie kde je skryte auto...takze dalej otazka znie ako mozem vediet ze sa ma moderator nasnazi zmanipulovat aby som si vybral zle dvere??? Tak tu pride na rad statistika,cize da sa povedat ze mam moderatora na haku..cize je tu statiska vzhladom na zmenu premennej..takze co z toho vyplyva??? toto....: ked ma prvykrat moderator vyzval k vyberu mal som 33,3% ze sa trafim do tych spravnych dveri..,ale ked jedne dvere odkryl a vyzval ma znovu tak 66,7% ked volbu zmenim takze volim dvere c.2 a podakujem za dalsich 33%

Pridané 3. január 2009 12:09:47

Dominik Hudak

AKO SA TO HRAJE CHCEM HRAAAAAAT

Pridané 2. január 2009 15:04:52

AAAAAAAAAA

7 bodov

Ak by som si mala znova vybrať, uvažovala by som nad možnosťou zmeniť názor, ale záviselo by to od toho, ktoré dve garáže by zostali, či by sa mi tá druhá pozdávavala, ale asi by som nakoniec dala tiež na prvý výber.

Pridané 31. december 2008 13:54:20

Vladimíra Samuhelová

Ja by som zmenila svoje rozhodnutie na tu, ktora tam ostala ako druha nez ta, ktoru som najskor vybrala. A dovod? Kto videl film 21 :OKO berie bude so mnou suhlasit.

Pridané 29. december 2008 19:50:40

Veronika

ja by som si ponechala ten svoj tip,lebo keby som to zmenila a nebolo by to tam,viac by ma to mrzelo ako keby som to nezmenila a aj taj by to tam nebolo

Pridané 27. december 2008 19:44:29

vladka

No ja s luckou by sme si nechali otvorit prevu garaz lebo sme dali na prvy dojem a urcite by tam bolo:-p

Pridané 24. december 2008 14:38:35

Gorik

trvala by som na svojom , aby otvoril tu garaý, na ktoru som ukazala hned na začiatku. Budem sa držaz svojho. S pozdravom

Pridané 16. december 2008 17:33:23

Mária Miatsová

Ja by som pri svojom prvom rozhodnutí zostal. po prvé je to len súťaž a je to len auto. moja intuícia ma nezvykne klamať, tak buď by som to uhádol na prvý raz, alebo nie.

Pridané 16. december 2008 13:24:59

mauricio

1 bod

ako povedal ondro je to chobotina na n tu....

Pridané 14. december 2008 22:59:11

jozef

Ja by som zmenil svoje rozhodnutie, ked by mi moderator otvoril jednu garaz, v ktorom by nebolo auto, pretoze som to videl vo filme 21 a tam to chlapik odovodnil aj matematicky, mozno je to nizsie vysvetlene, ale nechce sa mi citat.

Pridané 14. december 2008 21:07:44

Munibo

V praxi by som si asi tiež stála za svojim rozhodnutím..no ale neviem nie je väčšia pravdepodobnosť že uhádnem na druhý ako hneď na prvý krát?no neviem v matike nie som dobrá... :)

Pridané 13. december 2008 22:13:25

Janka U.

10 bodov

Ostanem za svojim rozhodnutim. Viem ze za tym garazom je skryte to auticko. A nik ma neprehovori :)

Pridané 13. december 2008 19:13:03

Edina Furmanova

Prečo to neskusiť...

Pridané 12. december 2008 20:55:33

Gabriela Bajcarová

JEDNOZNAČNE SI STOJÍM ZA SVOJÍM

Pridané 12. december 2008 10:55:30

Zuzana Bokorová

Takze pre mna by bola najvyhodnejsia volba keby mi najprv ukazal kde je to auto. Ale za svojim nazorom by som si stala.

Pridané 10. december 2008 14:18:24

Zuzana

trvám na svojom, aj keď chrobáka v hlave stále budem mať.

Pridané 9. december 2008 18:47:29

boba

1 bod

Keďže pri 100 garážiach je šanca, že som trafil 1%, tak je na 99% jasné, že to nebude tá, na ktorú som ukázal. Ale pri troch garážach to je takmer jedno, pretože mne nezáleží, že sa na 66,666..% mýlim alebo že sa na 50% mýlim, tuto je matematika nanič, pretože tých 16,666...% nič neznamená. To je kktina, akú som ešte nevidel.

Pridané 8. december 2008 16:42:09

Ondro

RISK JE ZISK NIE?TAK PRECO NETIPNUT?

Pridané 8. december 2008 10:30:29

Iveta

9 bodov

je to dobry napad uz len aby ste ma tam pozvali a mohla si tipnut

Pridané 3. december 2008 19:49:28

Maria Csorgoova

no poviem mu aby ma nepokusal a ostanem si stat za svojim... a ked ho vyhram tak vyskocim meter desat.... :-)

Pridané 30. november 2008 21:51:00

Ivka

Auto je v tretej garáži.

Pridané 29. november 2008 14:35:02

Maťo

10 bodov

Určite trvám na tom čo som povedala!

Pridané 28. november 2008 20:26:19

Jana

vybral by som si tu poslednu garaz ktoru neotvoril

Pridané 24. november 2008 17:05:57

jody

no budem si sat za tym co som povedal no a presvedcit by som sa dal iba ak by mi dali druhe auto a bol by som si isty ze ked nebudem mat to co je v garazi tak aspon to druhe co mi ponukli

Pridané 18. november 2008 09:53:36

Martin

nudíte sa tu je to vydiet:-P

Pridané 14. november 2008 14:42:34

:-))

kokotina jak mraky, a myslite si co chcete, vzdy je to 50 na 50, bud trafite alebo proste to podrbane auto netrafite, to je cele.

Pridané 10. november 2008 19:52:25

aa

1 bod

picovina - picovina

Pridané 10. november 2008 19:47:52

aa

Nezmenila by som svoju odpoved lebo ked menim svje rozhodnutie nikdy sa mi to nepodari

Pridané 10. november 2008 19:33:14

Danka

statisticky vzate je vyhodnejsie volbu zmenit pretoze pri prvom tipe bola sanca 33,3%po otvoreni jednej z moznosti{zmena premennej}nam pri zmene tipu vyjde cislo 66,7%na vyhru

Pridané 9. november 2008 19:46:59

peter Demian

5 bodov

Ja si myslim ze trepete ked spocitavate pravdepodobnosti jednej tretiny otvorenej garaze a jednej tretiny poslednej garaze. Podla mna ked moderator raz otvori jednu z garazi znamena to jedine: pravdepodobnost toho ze uhadnes sa meni z jednej tretiny na jednu polovicu. A to je cele. Jedine co sa da zvazit je len to ci ta moderator nechce zmiast aby si zmenil povodnu volbu (nakolko on vie kde je auto). Stale je to patdesiat na patdesiat.

Pridané 6. november 2008 21:59:02

DoN CHUAN

9 bodov

Skúsil by som si tipnúť!Štastie možno by som nemal,ale aspoň by som si tipol.

Pridané 6. november 2008 15:24:25

Adam Borčik

Oznacil by som moderatora. ak by mi nepovedal, v ktorej garazi je to auto, tak by ho nasli v dvoch zvysnych garazach. cize by mal na vyber, ci zmeni svoje povodne rozhodnutie a povie mi to alebo mu ostane verny a cestny (kedze predpokladam, ze by mi ho bez motivacie nepovedal). na 9/10 som si isty ze by zmenil povodne rozhodnutie, ak by som mu objasnil ako sa veci maju... to znamena ze najvacsiu sancu by som mal pri oznaceni inej veci ako garaze

Pridané 25. október 2008 22:37:19

kokakolac

Pozriem si film 21 oko berie, kde sa presne touto istou blbostou zaoberaju a vyriesia ju uplne jednoducho

Pridané 25. október 2008 22:24:49

Kokakolac

vybral by som garaz ku ktorej vedu stopy po pneumatikach

Pridané 24. október 2008 23:40:39

jambi

Podľa pravdepodobnosti, garáž, ktorú som označil, ako prvú je na 66,66% prázdná a na 33,33% s autom. Takže vyberiem si tú druhú garáž, a budem mať väčšiu pravdepodobnosť, že vyhrám auto.

Pridané 24. október 2008 19:18:59

tigris

ta volba je najvyhodnejsia ktoru si zvolim po mprvy krat

Pridané 24. október 2008 17:09:19

veronika csehova

Keďže viem aká som, že svoj názor nemením, tak ostanem pri svojom prvom rozhodnutí a nezmením názor.

Pridané 17. október 2008 20:27:28

Štefánia Podracká

vo filme bol tento isty problem. odporucala sa zmena vyberu, kvoli tomu, ze moderator vie, kde je auto, a preto mame vacsiu sancu uhadnut spravne, ked zmenime tip.

Pridané 5. október 2008 22:36:12

.dan

Pravdepodobnosť v prvom kole je menšia, ale intuícia je intuícia - keby bolo tých áut sto tak to by bolo iné ! Ale keď sú tri no neviem asi by som vsadil na intuíciu !

Pridané 4. október 2008 12:14:52

MiStr

Svoj tip by som nezmenila. Dala by som na intuiciu. Osvedcilo sa mi to.

Pridané 25. september 2008 12:43:57

Natasa

Ja by som tu garaz zmenil, pretoze ked zobereme do uvahy ze na zaciatku su 3 garaze a iba v jednej je auto tak je vacsia pravsepodobnost ze sa do toho auta netrafim ( 2:1 ) a preto ked jednu garaz vyluci a za predpokladu ze som sa netrafil tu garaz menim.. Neviem ci je to pochipitelne ale podla mna je tak vacsia sanca na vyhru ! :)

Pridané 20. september 2008 00:21:05

finch

Je to čistá matika!!!! Pozrite si film 21/Oko berie... Tam je to vysvetlené tak že to pochopíte aj vy s IQ tej tretej garáže xi xi

Pridané 19. september 2008 19:44:17

kmeť

Ja by som to vysvetlil inak nakolko to stale x ludi nechape...

Pravdepodobnost ze ste v prvom kole ukazali na nespravnu garaz je vacsia ako ze ste ukazali na spravnu. 2/3 vs 1/3. POCITAJME TEDA S TYM! Moderator otvori garaz na ktoru ste neukazali a o ktorej VIE ze tam auto nie je.

Takze ukazal som na garaz kde auto nie je, druhu taku garaz vylucil moderator - auto musi byt jedine v tej zvysnej!

Zmenou vyberu stratim auto len ak som v prvom kole uhadol co bolo ale menej pravdepodobne...

Pridané 18. september 2008 22:24:15

Miso

9 bodov

Dala by som na svoje prve rozhodnutie.

Pridané 18. september 2008 13:09:42

Martina

10 bodov

Tak ako pise kazdy, treba verit sebe a nikomu inemu.V dnesnom svete sa inac neda...

Pridané 11. september 2008 13:12:27

Julik

8 bodov

Dobry den,urcite by som vybrala tu prvu garaz, nakolko prve zdanie nikdy nesklame a je skoro vzdy pravdive....

Pridané 4. september 2008 15:07:15

Zdenka Remenárová

Existuje teoria ktora hovori ze mam si druhy krat vybrat znova lebo mam vacsie sance :). Pozrite si film "Oko berie" tam to je cele :D. Na zaciatku si vyberam podla intuicie a moja sanca je 33,33333% ze sa trafim. Ak moderator ukaze jednu garaz, potom ked si vyberam druhy krat tak moja sanca je uz 50%. Ja vidim problem len v tom, ze kludne sa moze stat ze si povodne vyberem spravne a potom ked si vyberam druhy krat tak si vyberiem tu prazdnu :D. O tom to cele je kazdy sa boji zmenit svoju volbu lebo co ak je to ta spravna no teoria hovori ze by som si mal vybrat znova. Najlepsie je byt psycholog a rozobrat konanie moderatora a na zaklade toho urcit spravnu graraz ak sa to ta ovsem :D.

Pridané 30. august 2008 12:04:48

Jozef

7 bodov

Sa svojim rozhodnutim si pevne stojim aj ked ma moderator bude testovat a natahovat ked som si vybral tu garaz tak to nebudem menit

Pridané 29. august 2008 14:49:45

Juraj Ivanov

7 bodov

ja by som trvala na svojom rozhodnutí lebo šanca je taka ista či vyberiem tu garaž alebo druhu.rozhodujúče je šťastie...alebo protekcia...

Pridané 28. august 2008 16:09:12

majuš

:)
odpoved na tuto otazku najdete hned v uvode filmu "21" alebo slovensky preklad "21: Oko berie"

Pridané 27. august 2008 09:29:40

eugenc

5 bodov

u mna je to vzdy o vnutornom pocite..mozno to vyznie smiesne, ale uz viackrat mi to vyslo..staci len trosku premyslat,nacuvat a doverovat svojim rozhodnutiam..

Pridané 26. august 2008 10:18:53

Petka

5 bodov

Moderátor súťaže, ktorý Vás sprevádza, vie presne, v ktorej garáži je auto schované.

Pridané 23. august 2008 16:38:35

MAREK

to Margita Illéšová :

ano intuicia je prvorada, a prave o to v tejto ulohe ide
ako zvysit sancu na vyhru tvojej intuicie ?

ak si vyberies podla intuicie hned mas 33% sancu na vyhru

ale ak si nevyberies to co povodne chces a potom to zmenis je tvoja sanca lepsia

nazorne :
chces vybrat prve

ak by si to hned zobrala tak mas 33%sancu, ze si trafila

ak vyberies druhu alebo tretiu moznost (nie tu ktoru povodne chces) tak je tu mala (50%) sanca, ze moderator ukaze prvu garaz, ze v nej vyhra nie je
takto si eliminovala jednu zlu volbu


Aj intuicia sa obcas musi radit zakonami logiky, ak chce byt useful


Pridané 18. august 2008 12:18:22

:)

Ostala by som pri mojom prvom rozhodnuti ;)

Pridané 17. august 2008 00:45:01

gambada

Nemenila by som nič , intuícia je na prvom mieste, kým rozum nezačne špekulovať čo ak...?

Pridané 7. august 2008 06:53:06

Margita Illéšová

Tato uloha nie je len o matematike, ako by sa na prvy pohlad zdalo.

Je to aj o psychologii.

Takze spravne riesenie je :

predpokladam, ze auto sa nachadza v garazi 1

preto si vyberiem garaz 2 alebo 3

ak moderator ukaze, ze v garazi 1 nie je auto mam opat moznost vyberu
ci si vyberiem 2 alebo 3

ak moderator ukaze inu garaz ako 1 , tak zmenim rozhodnutie na povodnu garaz 1

nejdem to vysvetlovat z matematickeho hladiska, kedze viac-menej je to vysvetlene uz nizsie

ale pristupovat k tomu s tym, ze za kazdu cenu zmenim nazor je tiez mylny, pretoze je to zalozene len na pravdepodobnosti, ktora nie je 100%
t.j. musime predpokladat, ze moderator je skuseny a vie ako asi uvazujeme

ale zaver znie :
nevyberieme tu ktoru chceme vybrat a potom zmenime nazor

Pridané 2. august 2008 18:19:56

mikec

5 bodov

No takze, ja by som zmenil svoj nazor..kedze rozum da, ze napr. zo sto garazi si mame vybrat jednu, tak ju urcite netrafime kde je auto a tym padom by som zmenil svoje rozhodnutie a na 99% by bolo auto moje...situacia je ina ked sa jedna o tri garaze, tam je to uz len o nahode alebo stasti.. A nikto nikdy nevie ako by reagoval kym danu situaciu nezazije...

Pridané 1. august 2008 10:57:32

fishiiik

Nezmenila by som svoj názor, pretoze keby som ho zmenila a nevyslo by to, tak by som bola dost sklamana, ze som sa nechala zmiast moderatorom.

Pridané 23. júl 2008 20:02:27

zuzi

5 bodov

Ja by som nic nemenila pretoze by som si predstavila, ze tomu moderátorovy ide len o to aby ludia viac pozerali telku a nie o to ,ze by urobil niekoho stastným.Väcsinou je to tak,ze ked si nieco vyberiem tak na tom nic nemenim, lebo si to este zmenim zle.

Pridané 22. júl 2008 15:58:25

Bibka

9 bodov

vybral by som si to povodné nic by somn nemenil na svojom rozhodnutí

Pridané 20. júl 2008 16:24:52

gabo

garáž,ktorú som si zvolila

Pridané 18. júl 2008 12:41:16

Zlatica

10 bodov

Nikde nieje napisane,ze auto je v garazi. Taze vsecky su prazdne :)

Pridané 16. júl 2008 06:55:59

Termi

10 bodov

Nikde nieje napísané že auto je v garáži.Taže všetky budú prázdne :)))

Pridané 16. júl 2008 06:55:05

Termi

7 bodov

Kedže moderátor presne vie, v ktorej garáži sa auto nachádza, môže si dovoliť otvoriť hoci aj 98 garáží. Ja by som svoj tip nezmenila práve z tohto dôvodu.

Pridané 11. júl 2008 13:35:48

Zuzana

5 bodov

Platí to, čo som si vybrala. Nič nemením. Záleží na šťastí.
No aby sme boli radšej zdraví............

Pridané 4. júl 2008 12:52:16

samko7139

9 bodov

No pre mňa asi zlatá stredná cesta je najrozumnejšia a na druhý krát keby ma vyzval by som asi svoje rozhodnutie nemenila.Zo skúsenosti viem, že keď už dlhšie uvažujem a potom zvolím druhú možnosť tak je zlá.

Pridané 2. júl 2008 13:13:54

Zuzana Spišiaková;

ak vyberiem z 3 garáži garáž č.1 mam 33,3% šancu na výhru, Ale potom, čo moderator otvoril garáž č.3 rezpektíve inú garáž ako som chcel ja a ponúkol mi možnosť zmeny výberu mám tak 66,7% na výhru,
keď sa rozhodnem garáž zmeniť. Takže áno, zmenim rozhodnutie a beriem garáž č.2

Pridané 29. jún 2008 18:34:11

IXO

Názov hlavolamu pomýli veľa ľudí, že naozaj hrajú o auto. K hlavolamu: je jedno či budú len dve garáže alebo stodve. Výsledok je že sa volí jedná z dvoch možnost. Percentuálna je to vždy 50:50. Moje rozhodnutie by bolo ostať pri prvej voľbe, pretože moderátor mi otvorí tretiu garáž kvôli tomu, aby som zmenila svoje pôvodne rozhodnutie kde je auto.

Pridané 14. jún 2008 13:27:33

Olik

...verila by som svojej intuicii.Pretoze,ked mam vyhrat tak vyhram...je to o nahode,alebo o osude,alebo o Bohu...

Pridané 11. jún 2008 13:46:57

dominika.hviscova

7 bodov

Su 3 garaze, jedna je uz otvorena - v tej auto nie je.
Ostali 2 garaze - v jednej auto je a v druhej nie.
Je to bud 1 :0 alebo 0:1 - je to vec stastia - ostala by som pri svojom nazore

Pridané 11. jún 2008 10:58:33

Ela

urcite by som sa podla seba riadila,nepocuvala by som moderatora :)

Pridané 8. jún 2008 07:27:29

ja

ja som narodeny v znameni vah .. mna by tam asi porazilo kebyze si mam vybrat 1z3 moznosti .. a kebyze mi ten dylyny povie ci som si isty asi by som ho udrel :D

Pridané 6. jún 2008 12:47:03

ceco

už keď som si raz vybrala jednu možnosť,neprešla by som už k druhým dverám....ešte viac by ma to znervóznilo...bude radšej trpieť z nervou, ale ostanem pri dverach, ktoré som si vybrala 1x

Pridané 4. jún 2008 18:59:39

adulicocka

ak vyberam z troch garage mam sancu 33 percentnu... ak vsak uz vyberam z dvocha garage a jedna je odtajnena je tu sanca 66 percent na moju garage a to tak ze z tej odtajnenej garage ziskam 33 percent cim sa moja pravdepodobnost na vyhru zvasci ...

Pridané 28. máj 2008 09:48:37

Erik

6 bodov

Ked by som už mala vybratu garáž tak by som to istotne nezmenila...tojím si za svojim..a to auto by taam určite bolo :D

Pridané 25. máj 2008 13:54:34

NEVIEMPISAT

5 bodov

z pravidla nemením názor ak sa raz rozhodnem je nepravdepodobné, že ho následne zmením... Musel by byť na to naozaj vážny dôvod a súťaž by tým dôvodom nebola...

Pridané 22. máj 2008 18:16:13

Lu66

5 bodov

stojim si za svojim povodnym vyberom :o))

Co sa ma stat to sa stane

Pridané 21. máj 2008 22:01:32

Katarína Petríková

Nejlepšie je,si predstaviť všetky možnosti,
ako by sa staly,když vybereme dvere č. 1:


Auto je pod 1, moderátor otvorí 3,
zmeníme výber na 2... a prehrajeme.


Auto je pod 2, moderátor otvoríme 3,
zmeníme výber na 2... a vyhrajeme.


Auto je pod 3, moderátor otevře 2,
změníme výběr na 3... a vyhrajeme.

Pokiaľ by sme nemenili svoj pôvodný výber,
vyhrajeme raz z troch... 33,3%.


Keď zmeníme svoj povodný výber,
vyhrajeme dvakrát z troch... 66,7%.


Podmienkou ale je, že moderátor vie,
kde je ukryté auto.


Keby to nevedel, išlo by iba
o obyčajnú eliminaciu jednej možnosti


a ostané dva by maly šancu 50/50.

Pridané 21. máj 2008 11:15:59

Norbert Šohajda

9 bodov

Tento hlavolam som niekde čítal.Správna odpoveď je:

Nezmeniť názor....výhra 1:3 Zmeniť názor......výhra 2:3

Máte 1:3,že ste trafili správne a 2:3 že nie a 2:3 sa zúžilo na jednu garáž.

To je pravdepodobnosť,ale kebyže mám dobrú intuíciu či jasnovidné sklony,tak svoj tip nezmením.

Pridané 19. apríl 2008 10:34:21

Jozef

10 bodov

Ja stastie na vyhry nemam ale isla by som na to ani neviem ako kedy som tie garaze videla tak by som sa rozhodovala potom

Pridané 9. apríl 2008 18:57:15

Marcela Mamojkova

Ja si myslím, že to je všetko o náhode a schopnosti moderátora.
Risk alebo zisk.

Pridané 8. apríl 2008 18:09:01

jeessi

je to úplne jedno, hoci sa z 33,3333..% zvýši šanca na 50% nič to nemení na veci, že aj ta druhá garáž ma tiež 50 % Takže šanca je vždy rovnaká..

Pridané 7. apríl 2008 21:08:50

xxxman153

3 body

Mala by som to hodnotit 3,33, ked najviac je 10. Takze na 3 garaze davam 3,33 periodickych bodov hodnotenia. Pretoze taka je sanca na vyhru - tretinova. Ja hovorim, ak do toho ide clovek pre zabavu a napatie, vzdy sa to vyplati. Ak ocakava vyhru, moze byt sklamany. Tato hra sa da ponat aj podla pravidiel: BER alebo NEBER. Uz som tak vybrala kufrik s 1.500.000,-Kc a nechala som si ho. Je to riziko. :o) Len skoda, ze tu vyhru mi nema kto vyplatit. :o)

Pridané 2. apríl 2008 09:24:00

gabika

5 bodov

je to 1:1, realita vsak hovori "vyber si ktorukolvek, aj tak tam nic nebude"

Pridané 20. marec 2008 18:53:23

kvetinka

no pravdaze zmenim garaz moja sanca na vyhru sa zvisi 33% na 50% to je matika :)

Pridané 18. marec 2008 16:08:59

vilo

Je jedno ktoru garaz si vyberiete... ani v jednej z tych dvoch garazi tam ziadne auto nebude... a ked uz ste rozhodnuty a otvorite si tu svoju garaz, a zistite ze tam to auto nieje, tak sa pan moderator s vami rozluci a tu neotvorenu ani neotvory... v nicom nemozete mat istotu ze vas neoklamu :D

Pridané 12. marec 2008 17:52:57

Dada

Dohodnem sa s moderátorom, že keď mi naznačí, v ktorej garáži je auto, auto predám a pôjdeme napoly. Tak sa to na Slovensku robí.

Pridané 16. február 2008 23:53:12

Lamer

9 bodov

ako to je na slovensku zname vybral by som tie dvere s klucikom v zamku.A moderator by mi uz podal kluce od auta

Pridané 11. november 2007 11:54:08

kiko

10 bodov

je to jednoduché, ked vam uz otvari tych 98 garazi a auto v nich nebude, je to via než isté ze auto nebude ani v tych 2 garaziach,a tak vas moze prehovarat moderator kolko chce.

Pridané 11. november 2007 11:50:18

adko

Také jednoduché ... vy nedokážete vidieť skrz steny? To som taký na tejto planéte len ja a Klark Kent???

Pridané 10. november 2007 16:50:34

Erik

Oki, troska som prevetral zavity... mylil som sa :-D nevadi, aspon viem ze som clovek :-D
takze jednoznacne ZMENIT!!

Pridané 26. október 2007 20:14:27

george

Jedine co moderator spravi je to, ze otvorenim prazdnych garazi zvysi nasu pravdepodobnost vyhry v case. V ziadnom pripade vsak nemoze pravdepodobnost nasej vyhry zvysit na viac ako 1/2. Tym padom je jedno, ci zvolime druhu garaz, alebo zostaneme pri aktualnej. Preto si myslim, ze tento hlavolam ani nie je hlavolamom... Ale mozno ze sa mylim...

Pridané 26. október 2007 20:02:55

george

10 bodov

Tak ke si vyberiem tak si vyberiem . Ak mam vyhrat vyhram ak nie tak nie. To je osud

Pridané 25. október 2007 15:04:45

beata

jednoznačne zostať pri voľbe

Pridané 3. október 2007 18:23:38

jojo

10 bodov

Ked nakupujem zakonite vyberiem pokazenu vec, ci uz je to pokazeny jogurt ktory este nedosiahol datum potreby alebo papucky pre moje dieta ktore som doniesla domov bez snurocky nausnice ktore nie su rovnake, pokazena mrazena zmes, chybajuci gombik na kabate a to z daleka nie je vsetko. Keby tam stal moj manzel a ja mu poradim urcite si vyberie druhe dvere pretoze mi by sme to uz mali po tychto skusenostiach na istotu :o)))

Pridané 26. september 2007 08:55:28

sarmuta

10 bodov

Je to matematicky problem, ktory by mohol byt formulovany aj nejak inak.
Pre tych, ktory si myslia ze je to 50:50: Ked sa vam uz nechce logicky rozmyslat spravte si experiment, krasne to vyjde na 2/3 pre zmenu :-)

Pridané 19. september 2007 22:35:20

justDVL

ciste teore : garazi je 100 cize od 1 do 100 takze ak otvori 98 otvori vsetky okrem 1 a v tej jednej je auto :D

Pridané 17. september 2007 14:38:44

Hanz von mOrBiDuS

Ja takýmto súťažiam neverím,na tom aute sa už dávno vozí prevádzkovateľ tej súťaže!Aj v jednej pesničke sa spieva:VŠETKO JE PODVOD...

Pridané 11. september 2007 22:43:36

jarne

5 bodov

noo...podľa mňa záleží na danej situácii, na človeka v tom okamihu pôsobí veľa faktorov, takže aj keby si skôr rozmyslel ktorú garáž otvorí, v okamihu vyberania by sa na svoj plán určite nespomenul..

Pridané 9. september 2007 16:43:29

Veronika

7 bodov

to nieje o ziadnom rozhodovani bud to uhadnete alebo nie

Pridané 28. august 2007 15:36:34

mino

9 bodov

JA BY SOM NAJSKOR PRESKUMALA STOPY PNEUMATIK NA ZEMI . POKIAL BY BOLI STOPY ZAHLADENE SKUSILA BY SOM SPRAVNU VOLBU VYčITAT Z MODERáTOROVýCH OCí, VED AJ ON JE LEN CLOVEK.

Pridané 28. august 2007 12:52:21

Dominika

9 bodov

Potom by som zastavila vnutorny svet v sebe a so zavretymi ocami skusila citit energiu..Ku ktorej garazi by ma viac pritahovala sila, tu by som si vybrala...Takze je otazne, ci by som zostala pri svojej prvej volbe. To by uz zalezalo na tej energii....Jednoduche, nie? A keby som si predsa len vybrala garaz, v ktorej auto nie je...., dalo by sa to brat ako znamenie sily, ze mi to auto nepatri.... :)

Pridané 20. august 2007 14:50:29

Zuzana Sulavikova

ale zas kebyze ich je sto, tak je mala pravdepodobnost, ze som si vybrala tu spravnu.... takze by asi bolo lepsie to zmenit :)))

Pridané 20. august 2007 14:20:11

elen

ja by som ostala pri tej povodnej volbe. strasne by som si vycitala, ze som dobre zmenila na zle...

Pridané 20. august 2007 14:16:55

elen

Jednoznačne je to jedno či si vyberiete hned alebo az po odhaleni tej jednej. Stale je sanca v podstate 50:50!

Pridané 11. august 2007 12:12:33

Misohlavolam

Ja by som nemenil , rozhodne by som ostal za svojim a otvoril by som garaz ktoru som oznacil ako prvu!!!!Do huby, si srat nebudem!!stojim si vzdy za vsetky!&nic nemenim!!!!

Pridané 23. júl 2007 15:16:30

amstafo

ja nikoho mlatit nebudem,..nasilie k nicomu nevedie,....hovori sa ze sprosti maju stastie,.tak by som mala najist kde je auto na prvy krat..8)

Pridané 17. júl 2007 16:06:23

Andrea

JA BY SOM NAJSKOR PRESKUMALA TEREN, STOPY PNEUMATIK NA ZEMI, IDENTICKY ZAPACH..POKIAL BY BOLI STOPY ZAHLADENE SKUSILA BY SOM SPRAVNU VOLBU VYčITAT Z MODERáTOROVýCH OCí, VED AJ ON JE LEN CLOVEK.

Pridané 6. júl 2007 10:22:27

malika

zmlatim moderatora a slohnem mu kluce a auto hotovo

Pridané 4. júl 2007 18:39:33

100

Určite bude najlepšie ukázať na garáž, ktorá doteraz nehrala nijakú úlohu - 2/3 šanca na úspech ak si trvám na svojom mám 1/3 šancu na úspech

Pridané 29. jún 2007 20:49:57

Blazzter

vymlatim s moderatora kluce od auta a potom aj to auto :D

Pridané 29. jún 2007 11:00:36

eps

podla mna je to cele len fraska aj tak to nikto nevyhra lebo zozadu vbehne nejaky manipulator a vymeni auta

Pridané 28. jún 2007 22:31:00

sekaac

podla mna ta pomocka chce povedat to ze ked je 100 moznosti..tak tu pravu na 99% neuhadnem na prvykrat..takze ta co zostala je skoro urcite spravna...ale ked su len tri..tka to je uz len 33% sanca :))

Pridané 28. jún 2007 22:22:41

BornSlippy

Len pripomínam, ale asi zbytočne, že táto úloha je o pravdepodobnosti a nie o psychológii... ;)

Pridané 26. jún 2007 21:03:19

Andy@

Rozhodla by som sa pre tú druhú garáž lebo by ma to viac ťahalo kedže by mi moderátor povedal že si to mám premyslieť a on vie kde to je.. :)

Pridané 26. jún 2007 12:45:39

Veronika

50 na 50 alebo priatel na telefone

Pridané 22. jún 2007 15:03:33

neviem

Roman, rozhodol by si sa nesprávne. Táto úloha nie je o zásadách, ale o pravdepodobnosti. Treba spočítať, ktorý prípad má vačšiu pravdepodobnosť. Uvidíš potom, že vyberáš nesprávnu garáž.

Pridané 18. jún 2007 07:37:17

Andy

7 bodov

No rozhodol by som sa pre tú garáž čo som si vybral na začiatku, človek by si mal stáť za svojim čo povie a v tejto hre by šlo len o risk, lebo človek nevie čo je ukryté za tými dverami. Išlo len o tip. Ostal by som pri tom čo som povedal na začiatku.

Pridané 16. jún 2007 17:10:38

Roman Pindjak

Ja by som rozhodnutie urcite nemenila, je to podla mna dost logicke s prihliadnutim na tu pomocku. Ved ak bolo 100 garazi a ja som trafila prazdnu, preco by moderator otvaral tych 98 a mne tak zjavne zvysil sancu??? To znamena, ze som trafila tu spravnu a ostanem pri tej mojej garazi :-). Navyse aspon u mna sa vzdy potvrdi, ze prve rozhodnutie je vzdy spravne. :-)

Pridané 3. jún 2007 14:07:33

sikulka

ja by som sa vykašlal na matiku a spítal by som sa ho v ktorej garáži je auto. A keďže to vie podvedome by sa na štvrť sekundy pozrel na tú garáž kde je auto. To by som vysledoval z jeho pohľadu a vybral by som ju. Možno by to vyšlo.

Pridané 29. máj 2007 23:51:13

gregi

Dauphin, neviem, prečo sa obraciaš na mňa. Súhlasím predsa s Tvojou odpoveďou. Lepšie je vybrať garáž, ktorá zostala po odobratí garáží moderátorom a na ktorú som v prvom kole neukázal.

Pridané 29. máj 2007 15:51:03

Andy

Nooo, Andy ked sa zamyslis nad tou pomockou, tak sanca ze na zaciatku trafis tu spravnu garaz je 1:100 a je 100 percentne iste, ze existuje este 98 prazdnych. To ze ich moderator potom otvori lebo vie kde auto je nic nemeni na tom ze tato tvoja pravdepodobnost ze si na zaciatku trafil presne ostava rovnaka. Keby to prezenieme tak pri miliarde garazach je to uz hadam dost jasne. Zato pravdepodobnost, ze to bude prave v tej druhej, sa tymto samozrejme logicky zvysuje. Pri sto garazach je to 99:100 ze si sa netrafil a tuto moznost reprezentuje po otvarani prave ta druha garaz, pricom ta tvoja ma stale 1:100....

Pridané 29. máj 2007 14:23:11

Dauphin

Správna odpoveď je, že s väčšou pravdepodobnosťou je zvoliť práve tu druhú garáž. Ak si prejdete všetky možnosti, ktoré môžu nastať, tak sa o tom presvedčíte.

Pridané 24. máj 2007 07:40:17

Andy

A to auto sa nedá vybrať?.. veru moc, moc, moc by sa nám zišlo..

Pridané 24. máj 2007 00:16:13

Betuš

.. tak to je teda dosť o nervoch :).. človeku aj teplo zostane, kým sa dozvie, ako sa rozhodol :).. ja by som volila tak, že by som sa rozhodla a stále si za svojim.. :).. neopravovala sa, lebo vždy je najlepšia myšlienka, keď povie človek hneď na 1x, ako to potom len mení a mení :)

Pridané 24. máj 2007 00:15:19

Betuš

ja by som svoj nazor nezmenila ,pretoze moderatori su raz taki.

Pridané 23. máj 2007 15:06:35

Kika

10 bodov

Vyberiem si stredny garaz

Pridané 23. máj 2007 10:08:05

Miroslava

Barca, máš komentár ako Polo. Vie niekto z Vás matematicky dokázať, ktorou voľbou sa dajú zvýšiť šance?

Pridané 21. máj 2007 16:17:45

Andy

1 bod

traaapne hovadina aku som este nikdy nevidela

Pridané 21. máj 2007 15:06:32

barca

Polo, ukážeš nám svoje riešenie? Alebo zostaneš len pri subjektívnom hodnotení?

Pridané 18. máj 2007 14:02:52

Andy

najvecsia hovadina na svete bože trapne

Pridané 18. máj 2007 12:33:13

polo

vyberem si zlatu strednu cestu a pri nej sa drzim je to stredna garaz
dakujem ze mi posielate auto kam si mam pre neho dojist?

Pridané 16. máj 2007 14:37:23

janulo

Coi, práveže pravdepodobnosť výberu garáže je iná pre garáž, ktorú som vybral v prvom kole a iná pre garáž, ktorá prešla do druhého kola a nevybral som ju. Skús si to spočítať pri 3 garážach.

Pridané 11. máj 2007 22:35:06

Andy

pravdepodobnost, ze z troch garazi oznacim tu spravnu je 1:3 teda 33%. ak vsak moderator ukaze jednu prazdnu, moje sance na vyhru stupaju na 1:2 (50%). rozhodnutie zmenit mozem, ale aj nemusim, pretoze sanca je stale rovnaka. ja by som rozhodnutie nemenil, lebo by ma fakt stvalo, ak by som sa nakoniec rozhodol pre prazdnu garaz! :-))))

Podobne so sto garazmi mam na zaciatku sancu 1:100, ze uhadnem spravne. po otvoreni 98 garazi zostanu len dve a teda pravdebodobnost je uplne rovnaka ako v predchadzajucom pripade 50%.

Pridané 11. máj 2007 15:28:18

coi

10 bodov

Chuck Norris vyrieši určite všetko. Ak však nie je po ruke, musíme sa rozhodnúť sami. Dokážete vypočítať s akou pravdepodobnosťou sa auto nachádza v garáží, na ktorú som ukázal v prvom kole a aká pravdepodobnosť je pre auto v druhej garáži?

Pridané 11. máj 2007 10:12:49

Admin

Ja by som ho zmenil pretoze vtedy ako som mal 100 garazi tak by som sa musel volat Chuck Norris aby som uhadol kde je auto ale ked uz mam len 2 tak v tej druhej bude urcite auto.

Pridané 9. máj 2007 17:20:59

LENIN